مهدی: برگزاری تمرین پرسپولیس در زمان قرنطینه در اختیار باشگاه است

به گزارش تا بینهایت، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: طبق دستور العمل وزارت بهداشت، کاروان پرسپولیس نهایت یک هفته در قرنطینه است اما برگزاری تمرینات در این زمان در اختیار خود باشگاه است.

مهدی: برگزاری تمرین پرسپولیس در زمان قرنطینه در اختیار باشگاه است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سهیل مهدی در مورد بحث قرنطینه کاروان پرسپولیس در بازگشت به ایران از هند گفت: به واسطه تقارن شب های قدر با بازگشت کاروان، برنامه ریزی برای این ایام نداشتیم. درخواست نموده ایم تیم پزشکی ستاد مقابله با کرونا این قضیه را تحت نظر بگیرند. به هر حال، دستور وزارت بهداشت کشور است و ما هیچگاه از خط قرمزهای وزارت بهداشت عبور ننموده و نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: امیدوارم تقدم و تأخری در برنامه مان صورت نگیرد. اگر بتوانند زودتر تیم را آزاد نمایند و با تست های پی در پی و با روش های پزشکی یاری مان نمایند، خوشحالتر می شویم. اگر هم نشد، تابع نظرات وزارت بهداشت هستیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: طبق دستورالعمل وزارت ورزش که از طرف وزارت بهداشت ابلاغ شده، با تست هایی که صورت می گیرد، کاروان نهایتاً یک هفته در قرنطینه خواهد بود.

مهدی در ادامه گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر رادیو ورزش در پاسخ به اینکه آیا قرنطینه شامل تمرینات هم می گردد، مطرح نمود: این اختیار خود باشگاه است که از یک هفته چگونه استفاده کند. فرقی نمی کند. اگر قرنطینه هم نداشتیم، این مدت فاصله تا مسابقه بعدی وجود داشت.

وی با اشاره به تعداد زیاد بازی عقب افتاده، درباره تاریخ دقیق برگزاری این مسابقات اظهار کرد: اکنون 4 ملاقات معوقه جام حذفی برای 4 نماینده کشورمان در آسیا داریم و تاریخ ها تعیین است. البته احتمالاً تغییر برنامه ای هم از تیم ملی خواهیم داشتیم و منتظر این تغییرات هستیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیح داد: 3،4 هفته آخر باید بازی ها همزمان باشد و اردوی تیم ملی از همه مهمتر است که از چه تاریخی آغاز می گردد. این اردو تا 25 خرداد ادامه دارد و 28 خرداد انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت. قاعدتاً ما تا 30 خرداد نمی توانیم ملاقاتها را آغاز کنیم و این موارد تنش های بیرونی است که به جدول مسابقات تحمیل می گردد و دست ما نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1605

به "مهدی: برگزاری تمرین پرسپولیس در زمان قرنطینه در اختیار باشگاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: برگزاری تمرین پرسپولیس در زمان قرنطینه در اختیار باشگاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید