کوشش بایدن و ترامپ برای جلب نظر هندی ها

به گزارش تا بینهایت، ایرنا نوشت: پس از اینکه جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا از انتخاب یک زن آسیایی تبار به عنوان معاون خود اطلاع داد، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز یک کارزار تبلیغاتی با هدف جلب حمایت رای دهندگان هندی مقیم آمریکا به راه انداخته است.

کوشش بایدن و ترامپ برای جلب نظر هندی ها

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

تارنمای آسیا پسیفیک نیوز روز دوشنبه در گزارشی نوشت: کالاما هریس، سناتور آمریکایی ساکن کالیفرنیا که دختر یکی از مهاجرین هندی - جامائیکایی تبار است به عنوان معاون جو بایدن انتخاب شده است.

این انتخاب بایدن به صورت گسترده ای مورد توجه هندی های سراسر دنیا قرار گرفته است.

کیمبرلی گیلفویل مشاور ارشد ترامپ، روز شنبه در پیامی تبیلغاتی در توئیتر خود نوشت: آمریکا از روابط بسیار خوبی با هند برخوردار است و مبارزات انتخاباتی ما از حمایت های گسترده آمریکایی های هندی تبار برخوردار است.

آمریکا نسبت به دیگر کشورها درگیرترین کشور دنیا با بحران کروناست؛ تعداد مبتلایان در ایالات متحده تا صبح 21 اوت بیش از پنج میلیون و 575 هزار نفر و شمار قربانیان بیش از 174 هزار نفر بوده است.

ناتوانی ترامپ در مقابله با ویروس کرونا و جدی نگرفتن این بیماری به نقطه ضعف وی در مبارزات انتخاباتی و یکی از انتقادها به دولت او تبدیل شده است؛ در حالی که ترامپ اعلام نموده است همه گیری کرونا در آمریکا به روزهای پایانی خود نزدیک می گردد، شمار مبتلایان در روزهای گذشته به 50 هزار نفر در زور رسیده است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا(13 ابان) برگزار می گردد و ترامپ با توجه به نتایج نظرسنجی ها؛ عملکرد ضعیف در مقابله با کووید-19، نابسامانی مالی، اعتراض های سراسری علیه نژادپرستی، انزوا در عرصه بین الملل با شکست در شورای امنیت سازمان ملل درباره ایران، آینده این انتخابات را برای ماندن یک دوره 4 ساله دیگر در کاخ سفید تیره و تار می بیند و کوشش دارد تا از هم اکنون امواج بحران را برای سوم نوامبر ایجاد کند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1129

به "کوشش بایدن و ترامپ برای جلب نظر هندی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش بایدن و ترامپ برای جلب نظر هندی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید