گلکسی S8 حدود 6 سال پس از عرضه، آپدیت نو دریافت کرد

به گزارش تا بینهایت، گوشی های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس اوایل 2017 راهی بازار شدند و اواسط 2021 هم آخرین آپدیت خود را دریافت کردند. البته در آن زمان گفته می شد که این آخرین آپدیت دو گوشی موردنظر است ولی حالا در کمال تعجب سامسونگ یک آپدیت تازه برای این دو گوشی منتشر کرده است.

گلکسی S8 حدود 6 سال پس از عرضه، آپدیت نو دریافت کرد

سامسونگ در توضیحات این آپدیت صرفا نوشته پایداری GPS بهبود یافته است و هیچ توضیح بیشتری ارائه نشده. این در حالی است که حجم این آپدیت به 420 مگابایت می رسد ولی ظاهرا دیگر تغییرات صورت گرفته اهمیت لازم برای ارائه توضیحات بیشتر نداشته اند.

باید خاطرنشان کنیم این دو گوشی بعد از دریافت آپدیت همچنان مبتنی بر اندروید 9 و وصله امنیتی مربوط به آوریل 2021 هستند. مدتی قبل هم سامسونگ برای گوشی قدیمی گلکسی J7 آپدیت مربوط به GPS را منتشر کرد و احتمالا در آینده نزدیک تعداد بیشتری از گوشی های قدیمی سامسونگ این آپدیت را دریافت می کنند.

در همین رابطه یکی از سایت ها گزارش داده که گوشی هایی مانند گلکسی S7 و S6 هم به زودی از این آپدیت بهره مند خواهند شد. در حال حاضر قدیمی ترین گوشی سری گلکسی S که در لیست واجد شرایط برای دریافت آپدیت قرار گرفته است، گلکسی S10 است که در سال 2019 راهی بازار شده.

همانطور که احتمالا می دانید، سامسونگ اعلام کرده که پرچم داران نو این شرکت به مدت 4 سال آپدیت اصلی اندروید و به مدت 5 سال آپدیت های امنیتی دریافت خواهند کرد. اما این قانون برای گوشی های عرضه شده در سال 2021 به بعد اعمال می شود. همچنین شمار زیادی از گوشی های میان رده و پایین رده این شرکت هم به مدت 4 سال از آپدیت های مختلف بهره مند می شوند. در هر صورت همین انتشار آپدیت های کوچک برای گوشی های بسیار قدیمی نشان می دهد که مدیران سامسونگ به دوام گوشی های این شرکت اهمیت زیادی نشان می دهند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مرداد 1401 بروزرسانی: 28 مرداد 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2112

به "گلکسی S8 حدود 6 سال پس از عرضه، آپدیت نو دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S8 حدود 6 سال پس از عرضه، آپدیت نو دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید