14 مورد از لوکس ترین رستوران های دنیا

به گزارش تا بینهایت، اگر شما هم به کیفیت غذا و محل سرو آن اهمیت می دهید و حاضر نیستید در هرجایی غذا بخورید بهتر است با بهترین رستورانهای جهان آشنا شوید.

14 مورد از لوکس ترین رستوران های دنیا

برای توریستان و حتی افرادی که می خواهند بیرون از خانه غدا و یا نوشیدنی میل کنند رفتن به رستوران مورد علاقه آن ها تنها به معنی غذا خوردن نیست بلکه جذابیت و تجربه های دیگری را هم می تواند به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از میهن پست ؛ برخی رستوران ها به جز غذاهای خوشمزه، منظره زیبا و فضایی فوق العاده را هم در اختیار توریست ها قرار می دهند. ما در اینجا بهترین رستوران های جهان را، از رستوران برفی در فنلاند گرفته تا رستوران زیر آب در مالدیو، را در خبرنگاران به شما معرفی خواهیم کرد.

رستوران Can Majó

این رستوران در امتداد ساحل بارسلون قرار گرفته است. منوی این رستوران پر از غذاهای دریایی به همراه برنج اسپانیایی است.

رستوران خانگی سائو پائولو

این رستوران که مانند خانه ای دنج است در سائو پائولو برزیل واقع شده و به دلیل فضای گرم و محبت آمیز اش از میان 50 رستوران برتر جهان، در رتبه 41 قرار گرفته است.

رستوران El Celler de Can Roca اسپانیا

از 100 رستوران برتر جهان، رستوران El Celler de Can Roca در خرنا اسپانیا در مقام نخست قرار گرفته است. این رستوران از طریق 3 برادر اداره می شود.

رستوران سرزمین عجایب مسکو

این رستوران با تم آلیس در سرزمین عجایب در طبقه 16 ساختمانی در مسکو روسیه قرار گرفته است که غذاهای خوشمزه ای مانند خاویار و ترافل را سرو می کند. این رستوران در مقام بیست و سومین رستوران برتر جهان از میان 50 رستوران قرار گرفته است.

رستوران العربیه

رستوران Al Mahara در هتل برج العرب دبی قرار گرفته است و شما می توانید بهترین غذاهای دریایی را در این مکان بخورید. این رستوران دور یک آکواریوم ساخته شده و میهمان ها هنگام غذا خوردن می توانند کوسه و ماهی های در حال شنا را مشاهده کنند.

رستوران Hilton Doubletree استانبول

این رستوران روی سقفی در Hilton Doubletree در استامبول ترکیه قرار گرفته است. علاوه بر رستوران شما می توانید در فصل تابستان از بالکن و استخر آن هم استفاده کنید.

رستوران برفی فنلاند

هتل و رستورانی برفی Lainio Snow Village در فنلاند هر ساله از 20 میلیون کیلو برف و 350000 کیلو یخ ساخته می شود. دمای این رستوران به منفی2 تا منفی 5 سلسیوس می رسد بنابراین اگر می خواهید در این رستوران غذای خود را میل کنید باید به مقدار کافی لباس بپوشید.

رستوران شیشه ای مالدیو

اولین رستوران تمام شیشه ای زیر آب Ithaa است که حدود 5 متر زیر آب در جزیره رنگالی در مالدیو قرار گرفته است. شما در این رستوران شام تان را در جهانی زیر آب خواهید خورد.

رستوران صخره ای کالیفرنیا

رستوران Sierra Mar بالای صخره ای در Post Ranch Inn in Big Sur در کالیفرنیا واقع شده است. این رستوران منظره بی نظیری از اقیانوس آرام را در اختیار میهمان های خود قرار می دهد.

رستوران Aziamendi تایلند

این رستوران با نام Aziamendi در ساحل ناتای در پوکت تایلند قرار گرفته است و غذاهای اسپانیایی، تایلندی و باسکی سرو می کند.

رستوران Perlan ایسلند

رستوران Perlan که در ریکیاویک ایسلند واقع شده، یک رستوران گردان است که هر 2 ساعت یک دور کامل می چرخد. شما نه تنها از خوردن غذاهایی مانند بره، خرچنگ و حلزون لذت می برید بلکه فرصت این را هم دارید تا از منظره منحصر بفرد زیر پای خود دیدن کنید.

رستوران Mi Casa اسپانیا

Mi Casa یکی از بهترین رستوران های اسپانیا است که در پورتوریکو و کنار ساحل زیبای دورادو قرار گرفته است.

رستوران alain ducasse michelin پاریس

رستوران alain ducasse michelin در هتل Plaza Athénée در پاریس قرار گرفته است که معماری داخلی آن بی نظیر است. غذای مخصوص این رستوران ماهی است.

رستوران Ultraviolet شانگهای

رستوران Ultraviolet در شانگهای چین قرار گرفته است و کاملا از رستوران های دیگر متمایز است و به مشتریان خود این فرصت را می دهد تا شام خود را در فضایی خاص صرف کنند. این رستوران تنها یک اتاق و یک میز 10 نفره دارد.

فاطمه طریقت منفرد؛با اولین رستوران دار خانم ایران آشنا شوید

منبع: آلامتو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1719

به "14 مورد از لوکس ترین رستوران های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 مورد از لوکس ترین رستوران های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید