400 هزار کامنت برای استراماچونی و تعجب ایتالیایی ها؛ مربی برگرد

به گزارش تا بینهایت، اقدام تماشاگران استقلال برای بازگرداندن آندره استراماچونی به ثبت بیش از 400 هزار پیغام در صفحه شخصی این مربی منتج شده است!...

400 هزار کامنت برای استراماچونی و تعجب ایتالیایی ها؛ مربی برگرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آندره استراماچونی بلافاصله بعد از فسخ قراردادش با استقلال روز گذشته (دوشنبه) تهران را به مقصد ایتالیا ترک کرد. این اقدام استراماچونی زلزله ای 9 ریشتری در فوتبال ایران به پا کرد که اعتراض خیابانی تماشاگران استقلال، تساوی تیم مقابل پیکان و استعفای مدیرعامل از جمله تبعات آن بود.

اما طرفداران استقلال علاوه بر اعتراض در مقابل باشگاه، در صفحات مجازی هم بیکار ننشسته اند و آماری را ثبت نموده اند که باعث حیرت ایتالیایی ها شده است.

استراماچونی تا پیش از حضور در ایران صفحه ای در اینستاگرام نداشت اما بعد از قبول راهنمایی تیم استقلال، اکانتی را به نام خودش به صورت رسمی در اینستاگرام ثبت کرد و فقط به گذاشتن یک عکس و متن از خودش (به صفحه من خوش آمدید) اکتفا کرد.

تماشاگران استقلال که تنها از همین راه می توانند با استراماچونی به صورت مستقیم در ارتباط باشند، بیش از 400 هزار پیغام در صفحه این مربی ثبت نموده اند که همین مسئله حیرت برخی از حساب های کاربری در ایتالیا را در پی داشته است. ناگفته پیداست که بخش عمده ای از این پیغام ها اظهار علاقه به استراماچونی و درخواست از وی برای بازگشت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 534

به "400 هزار کامنت برای استراماچونی و تعجب ایتالیایی ها؛ مربی برگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "400 هزار کامنت برای استراماچونی و تعجب ایتالیایی ها؛ مربی برگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید