5 مقصد ارزان برای سفرهای پاییزی

به گزارش تا بینهایت، بیشتر گردشگران حرفه ای، برای لذت بردن از آب و هوا و تماشای هزاران رنگ، فصل پاییز را برای سفرهای خود انتخاب می کنند.

5 مقصد ارزان برای سفرهای پاییزی

پاییز، پادشاه فصل ها است و زیبایی های خاص و طرفداران خاص خود را دارد. بیشتر گردشگران حرفه ای، برای لذت بردن از آب و هوا و دیدنی هزاران رنگ، فصل پاییز را برای سفرهای خود انتخاب می کنند. علاوه بر این، باتوجه به کاهش حجم سفرها در پاییز، سفر در آن بسیار مقرون به صرفه تر است و گردشگران می توانند از کاهش قیمت بلیط ها بهره برده و از تخفیف های ویژه هتل ها و اقامتگاه های مقصدهای پرگردشگر در سر تا سر دنیا نیز استفاده کنند.

انتخاب کشور مناسب برای سفر پاییزی باتوجه به تعدد کشورهای خارجی مناسب برای سفر در این فصل کمی سخت است به همین دلیل ما در اینجا پنج کشور مقرون به صرفه قیمت برای سفرهای پاییزی را به شما معرفی می کنیم.

دبی، امارات متحده عربی

دبی شهری است که هیجان انگیزترین دیدنی های دنیا را در خود گنجانده و تبدیل به یکی از قطب های پرطرفدار گردشگری در دنیا شده است. دبی شهر باورنکردنی های خارق العاده است که به محض ورود به آن می توانید تمام این باورنکردنی ها را نظاره گر باشید.

دبی از بزرگ ترین و لوکس ترین بازارها و مراکز خرید خاورمیانه برخوردار است و به بهشتی برای عاشقان خرید تبدیل شده است. توصیه می کنیم که در فصل های بهار، پاییز و زمستان به این شهر پرزرق و برق خاورمیانه سفر کنید، زیرا در این فصول هوای دبی نسبتا خنک تر است.

هند

یکی از پرطرفدارترین و مقرون به صرفه ترین کشورها برای سفر در فصل هزار رنگ پاییز، هند است. هند یکی از توریستی ترین کشورهای دنیا است که زیبایی ها، رنگ ها و چشم انداز ها متنوعی را در خود جای داده است. این کشور دارای فرهنگ بسیار کهن و پرباری است و ویژگی های شگفت انگیز آن را نمی توان در چند خط توصیف کرد.

بهترین زمان سفر به هند بین ماه های اکتبر و مارس است زیرا دمای هوا پایین تر بوده و آب و هوا برای گشت و گذار دلپذیر در هندوستان رنگارنگ بسیار مناسب است.

مالزی

مالزی کشوری در جنوب شرق آسیا است که فرهنگ و تاریخ متنوع، مراکز خرید مدرن و لوکس، طبیعت بکر و تفریحات ساحلی و دریایی را یکجا با هم دارد. با هر سلیقه یا علاقه ای که باشید می توانید سفری لذت بخش به این کشور مجذوب کننده داشته باشید. اواخر ماه سپتامبر تا دسامبر بهترین زمان سفر به این کشور دیدنی است چرا که در این مدت مالزی خلوت تر و آرام تر است و به راحتی می توانید به دیدن جاذبه های گردشگری مالزی بروید و از تفریحات آن لذت ببرید.

تایلند

تایلند مقصدی نسبتا مقرون به صرفه و پرطرفدار در جنوب شرقی آسیا است که دارای جاذبه های دیدنی و تفریحات بی شماری است. سفر به این کشور محبوب و مجذوب کننده می تواند برای هرکسی خوشایند و دلپذیر باشد؛ زیرا برای هر ذائقه ای جایی برای رفتن، دیدن، تفریح کردن و ثبت کردن خاطرات دارد. گذشت و گذار در تایلند بسیار ساده است و می توان پیاده به راه افتاد و از بسیاری از مکان ها بازدید کرد. بهترین زمان برای سفر به این کشور زیبا بین ماه های خنک و خشک نوامبر تا آوریل است.

اندونزی

اندونزی کشوری سراسر شگفتی است که بیش از 17 هزار جزیره را در میان آب های اقیانوس هند و آرام در خود جای داده است. این کشور با طبیعت بکر و بی نظیرش، فرهنگ، اقیانوس نیلگون و سواحل نقره فامش همچون جواهری هزار نقش است که گردشگران زیادی را هرساله مجذوب شگفتی های خود می کند. بهترین زمان سفر به این کشور رویایی و خیال انگیز بین ماه های سپتامبر تا اکتبر است.

منبع: کجارو
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1958

به "5 مقصد ارزان برای سفرهای پاییزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مقصد ارزان برای سفرهای پاییزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید