700 میلیون تومان برای این خودرو نقلی چینی!، عکس

به گزارش تا بینهایت، دیجیاتو نوشت: جک میخواهد به زودی از یک هاچبک تمام الکتریکی رونمایی کند. این هاچبک با قیمت پایه ای در حدود 100 هزار یوان معرفی شده است.

700 میلیون تومان برای این خودرو نقلی چینی!، عکس

شرکت جک میخواهد به زودی از یک هاچبک تمام الکتریکی رونمایی کند. این هاچبک با قیمت پایه ای در حدود 100 هزار یوان وارد بازار خواهد شد، رقمی که معادل 14400 دلار یا 700 میلیون تومان می گردد. این هاچبک طراحی زیبا و متفاوتی دارد و پیشرانه آن در قوی ترین نسخه 93 اسب بخار قدرت فراوری می نماید و در نسخه پایه در حدود 400 کیلومتر پیمایش دارد.

از لحاظ طراحی، جک EV3 در نمای روبه رو فراوریات مینی و حتی پورشه را در فکر تداعی می نماید. در نمای جانبی، رینگ های زیبا و ستون های مشکی جلب توجه می نمایند. همان طور که در تصاویر ضمیمه شده می توانید مشاهده کنید، پورت شارژ این هاچبک برقی روی گلگیر جلو قرار گرفته است. این هاچبک چینی در نمای عقب هم از طراحی ساده، اما قابل قبولی برخوردار است. گفتنی است بعضی از جزئیات ظاهری این خودرو براساس تیپ تغییر می نماید.

برای جذب سلیقه های مختلف، جک EV3 با رنگ های متنوع و شادی وارد بازار خواهد شد. بعضی از این رنگ ها عبارتند از سفید، بژ، خاکستری، سبز و بنفش. از نظر ابعاد باید گفت این هاچبک چینی طولی برابر با 4025 میلی متر و عرضی برابر با 1770 میلی متر دارد. ارتفاع آن نیز 1560 میلی متر است و فاصله محوری اش به 2620 میلی متر می رسد.

طراحی داخلی جک EV3

در داخل کابین جک EV3 با فضایی مجذوب کننده و پرانرژی روبه رو هستیم. داشبورد این هاچبک نو چینی میزبان یک نمایشگر بزرگ در قسمت میانی است. جک ابعاد این نمایشگر را اعلام نکرده، اما به نظر می رسد بزرگ تر از 14 اینچ باشد. اطلاعات مورد احتیاج راننده هم به وسیله یک نمایشگر دیجیتال در پشت فرمان خوش فرم ارائه می گردد. این خودرو از فناوری شارژ بی سیم تلفن همراه و سانروف نیز بهره می برد.

قطعات کابین جک EV3 عمدتاً از مواد نرم فراوری شده اند، به همین دلیل احتمالاً راحتی و آسایش کابین بالا خواهد بود. این هاچبک برقی با تجهیزات ایمنی پیشرفته وارد بازار خواهد شد که پارک و رانندگی اتوماتیک دو مورد از مهم ترین آن ها هستند.

مشخصات فنی

نیروی مورد احتیاج جک EV3 به وسیله یک موتور برقی تأمین می گردد. خروجی این موتور در قوی ترین نسخه برابر با 93 اسب بخار است. با اتکا به این موتور، EV3 می تواند به نهایت سرعت 150 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. وظیفه تأمین انرژی را هم پک باتری لیتیوم آهن فسفات برعهده دارد. درباره ظرفیت این باتری اطلاعاتی در دست نیست، ولی تیپ های مختلف خودرو بردی برابر با 400، 500 و 600 کیلومتر خواهند داشت؛ البته روی کاغذ!

درباره زمان عرضه جک EV3 به بازار، جزئیاتی در دست نیست. ولی طبق روال مرسوم در بین خودروسازان چینی، این خودرو به احتمال قوی اندکی پس از رونمایی، در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 فروردین 1402 بروزرسانی: 2 فروردین 1402 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2213

به "700 میلیون تومان برای این خودرو نقلی چینی!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "700 میلیون تومان برای این خودرو نقلی چینی!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید