Godfall به عنوان اولین بازی پلی استیشن5 معرفی شد

به گزارش تا بینهایت، چند روز پیش طی رویداد گیم آواردز، اثر Godfall به عنوان اولین بازی پلی استیشن5 رسما معرفی گشت؛ این اثر قرار است در تعطیلات سال 2020 همزمان با عرضه کنسول روانه بازار شود. Godfall توسط استودیوی Counterplay Games ساخته می شود و در این بین شرکت Gearbox Publishing هم وظیفه تهیه کنندگی و انتشار آن را بر عهده دارد.

Godfall به عنوان اولین بازی پلی استیشن5 معرفی شد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

Godfall توسط موتور بازی سازی آنریل انجین 4 ساخته می شود و طبق گفته سازندگان، باید انتظار یک بازی بزرگ و باکیفیت را داشته باشیم. علاوه بر این، مبارزات روی درگیری های نزدیک و تن به تن تمرکز دارد و بازی کردن آن به صورت چندنفره می تواند تجربه بهتری را برای بازی کنندگان فراهم کند. Godfall در بین کنسول ها فقط برای پلی استیشن5 عرضه می شود و نسخه کامپیوتری بازی هم از طریق فروشگاه اپیک گیم استور در اختیار افراد قرار می گیرد.

کیت لی، کارگردان بازی و مدیرعامل استودیوی Counterplay در قالب بیانیه ای گفت: ما می خواهیم با Godfall نوآوری ایجاد کنیم و با ارائه گیم پلی مهارت محور و درگیرکننده، یک بازی اکشن نقش آفرینی جدید بسازیم. برای مثال، ما برای کمک به بازی کنندگان جهت پیدا کردن بهترین تجهیزات در ساخت کاراکتر خود، برنامه داریم تا تعداد زیادی لوت و آیتم را در مقابل آن ها بگذاریم تا مطمئن شویم که این مهم تاثیر مستقیمی روی گیم پلی و نحوه بازی کردن آن ها دارد.

در تریلر نمایشی بازی دیدیم که سه قهرمان در حال تلاش برای فرار کردن از ساختمانی در حال ریزش هستند. با توجه به تریلر، قهرمان های بازی زره های پر زرق و برقی می پوشند و هر کدام از آن ها یک اسلحه قدرتمند همراه خود دارند که ظاهرا از یکسری قدرت های جادویی نیرو می گیرند.

Counterplay یک استودیو مستقل آمریکایی است که تا به امروز تنها یک بازی استراتژی با نام Duelyst منتشر کرده است. این بازی در سال 2016 روانه بازار شد و توانست بازخوردی بسیار مثبتی از سوی بازی کنندگان دریافت کند. اینطور که به گوش مان رسیده، بر و بچه های استودیوی Counterplay همگی سابقه طولانی و درخشانی در ساخت بازی های بزرگ دارند و قبل از این روی آثاری مثل Call of Duty ، Destiny 2 ، Diablo 3 ، God of War ، Titanfall 2 و… کار کرده اند.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی Godfall را ببینید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 647

به "Godfall به عنوان اولین بازی پلی استیشن5 معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Godfall به عنوان اولین بازی پلی استیشن5 معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید