فوتبال دنیا، کاسانو بار دیگر خداحافظی کرد و قول برنگشتن داد!

به گزارش تا بینهایت، فوتبال دنیا - مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا بار دیگر اعلام نمود که قصد دارد به دوران بازیگری اش سرانجام دهد و تأکید کرد که این بار قطعاً باز نخواهد گشت.

فوتبال دنیا، کاسانو بار دیگر خداحافظی کرد و قول برنگشتن داد!

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کاسانو تنها چند روز پس از شروع تمرینات خود با تیم جدیدش ویرتوس انتلا، اعلام بازنشستگی کرد.

این دومین باری است که کاسانو از بازنشستگی خارج می گردد، به تیمی جدید می پیوندد و سپس در عرض دو هفته پس از ملحق شدن به آن، اعلام بازنشستگی می نماید. او سال گذشته نیز چنین تصمیمی را اتخاذ نموده بود اما مدتی پس از آن از این کارش پشیمان شد و بعد از نزدیک به یک سال بیکاری، توافق کرد به تیم دسته سومی ویرتوس انتلا بپیوندد.

کاسانو در بیانیه ای که توسط یک خبرنگار ایتالیایی به نام پیرلوئیجی پاردو منتشر شده نوشته است: دوستان عزیز. انتها روزی که من باید تصمیم می گرفتم دیگر واقعاً همه چیز تمام است، فرا رسید. من از گوتزی، رئیس باشگاه ویرتوس انتلا و بازیکنان این تیم که این فرصت را به من دادند تشکر می کنم. برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. با این حال در چند روزی که در این تیم تمرین کردم فهمیدم که من دیگر آن ذهنیتی که برای داشتن تمرینات مداوم ضروری است را ندارم. برای فوتبال بازی کردن شما به اشتیاق و استعداد و از آن مهمتر انگیزه احتیاج دارید و من در حالی حاضر اولویت های مهمتری دارم. آنتونیو کاسانو انتها تیم پیدا کرد

کاسانوی 36 ساله در ادامه بیانیه اش نوشته است: من می خواهم از همه دوستان و هم تیمی هایی که در طول این سال ها در کنار شان کار کردم، از رقبا، از مربیان و مدیران، حتی آن مدیرانی که با آنها اختلافاتی داشتم، تشکر کنم. از همه بیشتر اما می خواهم از همه طرفداران، چه طرفداران تیم هایی که برای شان بازی کردم چه طرفداران تیم های رقیب تشکر کنم چون بدون آنها فوتبال وجود نداشت. حالا نیمه دوم زندگی من شروع می گردد و من خیلی مایلم و انگیزه دارم اول از همه به خودم ثابت کنم که در ادامه زندگی ام هم می توانم کارهای خوبی بدون استفاده از یاری پاهایم انجام دهم. باز هم از صمیم قلب از همه تشکر می کنم.

برخلاف سال گذشته در هلاس ورونا، کاسانو سال جاری با تیم ویرتوس انتلا قراردادی نبسته بود و صرفاً به صورت آزمایشی در تمرینات این تیم شرکت نموده بود. به این ترتیب آخرین بازی رسمی همان بازی که ماه می سال 2016 برای سامپدوریا انجام داد باقی مان و دوران بازیگری او که شامل بازی در تیم های باری، رم، رئال مادرید، میلان، اینتر، پارما و سامپدوریا می گردد به سرانجام رسید. او در 515 بازی رسمی اش در تمام رقابت ها 139 گل زد و 91 پاس گل داد و برای تیم ملی ایتالیا هم 39 بار به میدان رفت و 10 گل به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 69

به "فوتبال دنیا، کاسانو بار دیگر خداحافظی کرد و قول برنگشتن داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، کاسانو بار دیگر خداحافظی کرد و قول برنگشتن داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید