شروع واکسیناسیون فعالان گردشگری در کاشان

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان گفت: با پیگیری های اجرا شده و همکاری مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، واکسیناسیون مدیران، کارکنان و فعالان صنعت گردشگری در اولویت نهاده شد.

شروع واکسیناسیون فعالان گردشگری در کاشان

مهران سرمدیان، امروز (دوشنبه- 22 شهریور) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان کاشان، یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور بوده و تقاضای زیادی از سوی گردشگران برای حضور در این منطقه وجود دارد و به دلیل تردد مسافران در مراکز گردشگری، این جامعه بیشتر در معرض بیماری و آسیب کرونا قرار دارند.

وی اضافه کرد: در راستای پیشگیری از ابتلای فعالان صنعت گردشگری به کووید 19 و هم آماده سازی مراکز پذیرش گردشگران، و با توجه به اهمیت سلامت هم وطنان، واکسیناسیون فعالان گردشگری در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگاران، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان توضیح داد: واکسیناسیون جامعه گردشگری شامل مدیران و کارکنان مجتمع های گردشگری، مراکز اقامتی و پذیرایی شامل هتل، مهمان پذیر، خانه مسافر، دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری شهرستان است.

سرمدیان تأکید کرد: واکسیناسیون از امروز دوشنبه شروع شده و ظرف 3 روز همه جامعه هدف، واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

وی گفت: در حال حاضر در شهرستان کاشان بیش از 800 نفر در 105 واحد گردشگری، مشغول فعالیت بوده و این مؤسسات با ظرفیت 50 درصد به ارائه خدمات به گردشگران می پردازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1783

به "شروع واکسیناسیون فعالان گردشگری در کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واکسیناسیون فعالان گردشگری در کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید