اتکا آمادگی سرمایه گذاری در گردشگری گیلان را دارد

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران، محمدمهدی کربلایی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح یک هتل بین المللی در شهرستان اسالم با اشاره به اینکه سیاست سازمان اتکا در راستای گردشگری سالم و اسلامی است، اظهار کرد: استان گیلان پتانسیل قابل توجهی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری دارد.

اتکا آمادگی سرمایه گذاری در گردشگری گیلان را دارد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور نوروزی کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با بیان اینکه سازمان اتکا دارای امکانات بسیاری است که می تواند در راستای توسعه گردشگری به کار گیرد، اضافه کرد: سرمایه گذاری در این هتل، آغازی برای حضور سازمان اتکا در منطقه گیلان است.

مدیرعامل سازمان اتکای کشور با تاکید بر اینکه این سازمان از اجرای چنین طرح هایی حمایت می نماید، ادامه داد: حمایت مسئولان، پشتوانه سازمان اتکا در امر سرمایه گذاری است و سازمان اتکا این آمادگی را دارد که به صورت مشارکتی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای توسعه گردشگری گام های بلندی بردارد.

کربلایی توضیح داد: درصدد آن هستیم که منطقه اسالم به قطب گردشگری تبدیل گردد.

در حاشیه این مراسم، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در پاسخ به خبرنگاران با تاکید بر اینکه استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های گردشگری از سیاست های سازمان فوق است گفت: پیش از این نیز، واحدهایی که در تملک سازمان های دیگر بوده در راستای گردشگری گیلان در شهرهای همجوار مورد بهره برداری قرار گرفته است.

حمیدرضا آذرپور با بیان اینکه افزایش ظرفیت های اقامتی استان گیلان از دیگر اهداف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، اظهار کرد: هتل فوق یکی از واحدهای رها شده بود که با همکاری سازمان اتکا به واحدی تقریبا موجه و گردشگرپذیر تبدیل شده است و علاوه بر جاذبه گردشگری، سبب اشتغالزایی نیز شده است.

به گفته وی در بهره برداری از این هتل، برای 15 نفر به طور مستقیم و 40 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 698

به "اتکا آمادگی سرمایه گذاری در گردشگری گیلان را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتکا آمادگی سرمایه گذاری در گردشگری گیلان را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید