ارتباط اندروید با دیگر سیستم عامل ها بیشتر می گردد

به گزارش تا بینهایت، ویژگی جدید نسخه دسکتاپ اندروید به کاربران سیستم عامل اندروید امکان می دهد به صورت برای تصاویر و ویدئوها کامنت بگذارند.

ارتباط اندروید با دیگر سیستم عامل ها بیشتر می گردد

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، هنگامی که کاربران سیستم عامل اندروید در مرورگر کروم فیلم یا تصاویر مختلف را مشاهده می نمایند برای نوشتن نظرات خود و یا همان کامنت گذاشتن تنها باید به وسیله گوشی این کار را انجام دهند. اما اکنون شرایطی فراهم شده که کاربران سیستم عامل اندروید می توانند به وسیله کروم نسخه دسکتاپ نیز کامنت و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

بسیاری از کاربران پیش از دیدن فیلم و یا سریال انتخابی خود علاقه دارند نظرهای مردم را خوانده و حتی فیلم های مورد توجه کاربران را به لیست مورد علاقه های خود اضافه نمایند. امروز با گسترش استفاده مردم از فضای مجازی و دنیای بیکران وب بسیاری از عادت های رفتاری شهروندان تغییر نموده است.

اکنون مردم برای آگاهی از موارد مورد توجه در هر زمینه ای به فضای مجازی مراجعه نموده و سعی می نمایند از نظرهای کاربران استفاده نمایند. از همین رو شرکت های عظیم فناوری و خرده فروشی حساسیت بسیار زیادی روی نظرهای کاربران و کامنت های آن ها دارند. کارشناشان شرکت های عظیم فناوری با دقت هرگونه نظر در خصوص محصولات خود را مطالعه نموده و با توجه به آن ها سلایق و نیازهای مخاطبان را درک می نمایند.

این نوع از برنامه ریزی تنها معطوف شرکت های عظیم نیست و حتی بنگاه های خدماتی کوچک مانند رستوران ها و فست و فودها نیز به دقت نظرهای مردم را پیگیری نموده و از آن ها استفاده می نمایند. قطعا هرچه توانایی های مرورگری خاص در ارتباط با چند سیستم عامل مختلف بیشتر باشد مجموع کاربران آن به شدت افزایش یافته و مورد توجه مخاطبان بیشتری قرار می گیرد.

اکنون مرورگر کروم به نحوی ارتقا یافته که ارتباط سیستم عامل اندروید را با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، مک و کروم OS برقرار نموده است. اکنون سیستم عامل اندروید پرطرفدارترین سیستم عامل مخصوص تلفن همراه در دنیا است و قطعا هر نوع تغییری در نحوه ارتباط آن با مخاطبان از سوی میلیون ها نفر دیده می گردد.

کارشناسان فناوری معتقدند مدیران گوگل با میلیاردها دلار سرمایه گذاری به دنبال گسترش این غول فناوری در میان مردم کشورهای مختلف دنیا هستند.

4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 975

به "ارتباط اندروید با دیگر سیستم عامل ها بیشتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط اندروید با دیگر سیستم عامل ها بیشتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید