اقامت احسان حدادی در کیش، شبی 3 میلیون!

به گزارش تا بینهایت، مجمع عمومی و فوق العاده فدراسیون دوومیدانی برای تصویب اساسنامه این فدراسیون چهارشنبه، 8 دی در آموزشگاه ملی المپیک و به صورت وبینار برگزار گردید.

اقامت احسان حدادی در کیش، شبی 3 میلیون!

در این مجمع بنیامین شکوه فر معاونت امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماینده وزارت ورزش و خسروی میدر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی حضور داشتند، اما نماینده ورزشکاران، داوران و مربیان حضور نداشتند.

در ابتدای مجمع هاشم صیامی رئیس فدرلسیون دوومیدانی گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال 1399 ارائه داد.

یکی از مسائل حقوقی مطرح شده در مجمع، بحث قراردادی بود که در زمان ریاست قبلی برای فتوفینیش به مبلغ 70 میلیون تومان بسته شده بود که وجود یک بند در قرارداد مبنی بر اینکه با هر روز تاخیر در پرداخت قرارداد یک درصد جریمه به روز قبل اضافه خواهد شد، در نهایت این مبلغ به 60 میلیارد تومان رسیده است. این پرونده در حال حاضر در حال پیگیری است. بعلاوه پرونده ورود نیرو های زمینی ارتش به اراضی مجموعه آفتاب انقلاب در حال پیگیری است.

در ادامه حسابرس، خزانه دار و بازرس گزارش خود را ارائه دادند و مورد تایید اعضا نهاده شد.

پنج مورد اساسنامه فدراسیون، دستور العمل وثاقت و امانت و دستورالعمل کمیسیون های ورزشکاران، داوران و مربیان به رای گیری گذاشته و تایید شد.

شبی سه میلیون تومان هزینه اقامت حدادی در کیش!

قبل از آنکه فروش یک واحد آپارتمان فدراسیون در تهران به رای مجمع گذاشته گردد، هاشم صیامی در ادامه خواهان موافقت اعضا شد و گفت: سه واحد آپارتمان داریم که برای فدراسیون شر شده است. تا کسانی که مستاجر هستند می فهمند این آپارتمان ها دولتی و نیمه دولتی هستند، آغاز به ایجاد مشکل برای فدراسیون می نمایند. دو پیشنهاد داریم یکی خرید آپارتمان در تهران و دیگری خرید آپارتمان در کیش. از آنجایی که برای اردوهایمان در زمستان مشکل داریم، می توانیم از ظرفیت کیش استفاده کنیم. به همین منظور اولویت ما خرید یا معاوضه آپارتمان در کیش است.

او اضافه نمود: مدیرعامل منطقه آزاد کیش همکاری می نماید که بتوانیم این سه واحد آپارتمان را در کوشش اول قیمت گذاری و به همان اندازه معاوضه کنیم. در غیر این صورت خرید و فروش انجام گردد. این کار برای ما مزایایی دارد، چون اسکان ورزشکارانمان در کیش خیلی سنگین است و الان شبی سه میلیون تومان هزینه اقامت آقای حدادی است. مزیت بعدی در خصوص تفاهم نامه ای است که با بلاروس بسته ایم و می توانیم در کیش اردو و دوره آموزشی مشترک برگزار کنیم.

مجمع با این مورد و بعلاوه فروش خودرو های اسقاطی فدراسیون موافقت کرد.

تماس تلفنی با حدادی و پیشنهاد تشکیل کمپ پرتاب ها

در این مجمع با احساس حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا تماس گرفته شد تا توضیحاتی در خصوص تاسیس کمپ پرتاب ها در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب توضیحاتی ارائه بدهد. او گفت: به نظر من باید کمپ پرتاب ها و پرش ها را راه اندازی کنیم و مربیان خارجی را به این کمپ بیاوریم. با چند مربی آلمان و لهستان صحبت نموده ام که در صورت تاسیس کمپ به ایران بیایند. مربیان ایران هم کنار آن ها باشند، چون ما به علت هزینه ها بالا نمی توانیم طولانی مدت مربی خارجی داشته باشیم. با رای موافق اعضا مجمع این پیشنهاد تصویب شد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1944

به "اقامت احسان حدادی در کیش، شبی 3 میلیون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت احسان حدادی در کیش، شبی 3 میلیون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید