امید ابراهیمی: انتظارات از تیم ملی در جام ملت ها بالاست

به گزارش تا بینهایت، هافبک تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که این تیم توانایی موفقیت در جام ملت های آسیا را دارد.

امید ابراهیمی: انتظارات از تیم ملی در جام ملت ها بالاست

به گزارش خبرنگاران، امید ابراهیمی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: بعد از جام جهانی اولین کمپ تمرینی تیم ملی است. تمام برنامه ریزی ها انجام گردیده تا تیم ملی در جام ملت ها نمایش خوبی داشته باشد. امروز جلسه دوم تمرین است. ان شاءالله نفرات تکمیل می گردد و با تمرینات و بازی های تدارکاتی که انجام می دهیم برای جام ملت ها آماده می شویم. خوشبختانه با نتایجی که در جام جهانی گرفتیم انتظارات از تیم ملی بالا رفت تا در جام ملت ها موفق شویم. ان شاءالله با کوشش بازیکنان و کادرفنی یک اتفاق خوب برای تیم ملی در جام ملت ها رخ دهد.

او اضافه نمود: قبل از جام جهانی، ما بازی تدارکاتی با تیم های بزرگ نداشتیم اما با همت بازیکنان عملکرد خوبی در جام جهانی داشتیم. امیدواریم با حمایت مسئولان و فراهم شدن بازی های تدراکاتی خیلی خوب، تیم ملی با تمرکز نمایش خوبی در جام ملت ها داشته باشد.

بازیکن تیم ملی در پاسخ به این سوال که چقدر کار ایران در جام ملت ها برای قهرمانی سخت است، گفت: اصلا در فوتبال بازی آسان وجود ندارد. در تورنمنت بزرگی مانند جام جهانی و جام ملت ها همه تیم ها می آیند تا بهترین عملکردشان را داشته باشند. کشورهایی مانند ژاپن، کره جنوبی و استرالیا بازیکنان خوبی در اروپا دارند و این مسئله کار ما را سخت می نماید. انتظارات هم از تیم ملی بالاست اما با پشت کار بازیکنان می توانیم در جام ملت ها موفق باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 31

به "امید ابراهیمی: انتظارات از تیم ملی در جام ملت ها بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید ابراهیمی: انتظارات از تیم ملی در جام ملت ها بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید