انباشت زباله و نخاله های ساختمانی در پهنه های آبی تالاب عینک

به گزارش تا بینهایت، رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت اطلاع داد که در محدوده منطقه عینک و پهنه های آبی موجود در آن شاهد انباشت زباله و نخاله های ساختمانی هستیم.

انباشت زباله و نخاله های ساختمانی در پهنه های آبی تالاب عینک

به گزارش خبرنگاران، شیرزاد در هشتاد و سومین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با بیان این که در حال حاضر خدمات سازمان پسماند شهرداری رشت در بعضی از محلات رشت قابل قبول نیست، گفت: در محدوده منطقه عینک و پهنه های آبی موجود در آن شاهد انباشت زباله و نخاله های ساختمانی هستیم و امیدوارم با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد بهبود وضعیت در این محلات شهر رشت باشیم و نگرانی های ساکنان این مناطق در این باره برطرف گردد.

وی با تاکید بر این که سازمان پسماند شهرداری اقدامات خوبی در منطقه سراوان انجام داده است، اضافه نمود: امیدوارم بعضی از مدیران به جای نشستن در اتاق های مدیریتی، برای برطرف مسائل و نواقص به صورت میدانی وارد عمل شوند.

شیرزاد با بیان این که سازمان پسماند شهرداری رشت پیگیر دریافت مطالباتش از دیگر دستگاه ها باشد، اضافه نمود: لیست ادارات بدهکار به سازمان پسماند شهرداری رشت تهیه و به کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت اطلاع رسانی گردد.

وی با تاکید بر این که شهروندان به لحاظ معیشتی با مسائل فراوانی روبرو هستند، گفت: با تحمیل هر گونه هزینه مضاعف در قالب ارائه خدمات و غیره به شهروندان مخالف هستم و انتظار دارم سازمان های زیر مجموعه شهرداری رشت در پیشنهاد تعرفه بهای خدمات به مسائل معیشتی شهروندان نیز توجه داشته باشند.

عضو کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت نیز با اشاره به سرایت آتش به چندین منزل مسکونی در هفته اخیر در یکی از محلات رشت اظهار کرد: متاسفانه به واسطه عدم پرداخت مطالبات بیمه آسیا توسط شهرداری رشت، پرداخت حق بیمه به این افراد با مسائلی روبرو شده و انتظار داریم این مشکل در اسرع وقت برطرف گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 199

به "انباشت زباله و نخاله های ساختمانی در پهنه های آبی تالاب عینک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انباشت زباله و نخاله های ساختمانی در پهنه های آبی تالاب عینک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید