انتشار تصاویر عجیب از سعید معروف

به گزارش تا بینهایت، بعد از انتها رقابت های المپیک توکیو و حذف تلخ تیم ملی والیبال ایران، سعید معروف یک تصمیم مهم گرفت. اسطوره والیبال ایران و یکی از برترین پاسور های جهان در یک دهه اخیر از تصمیم خود برای خداحافظی از بازی های ملی اطلاع داد و بیان کرد که در ادامه راه تمام تمرکز خود را روی والیبال باشگاهی قرار خواهد داد.

انتشار تصاویر عجیب از سعید معروف

نکته مهم تر اینکه سعید معروف به جز یک مقطع کوتاه که برای پیکان در جام باشگاه های آسیا به میدان رفت و با این تیم قهرمان شد، در والیبال اروپا حضور داشته و در این مدت برای فنرباغچه ترکیه به میدان رفته است.

معروف در یکی دو فصل اخیر یکی بازیکنان کلیدی فنرباغچه بوده و با وجود بالا رفتن سن هیچ اثری از افت و کاهش کیفیت این بازیکن مشاهده نمی گردد. بازیکنی که هنوز هم بسیاری از والیبال دوستان معتقد هستند می تواند به تیم ملی یاری کند، اما او ترجیح داده از این فضا فاصله بگیرد.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران در این فصل روز هایی رویایی را با فنرباغچه سپری نموده است. اوج کار فنرباغچه با سعید معروف شب گذشته بود، جایی که او و هم تیمی هایش پیروز شدند در یک جدال نزدیک و هیجان انگیز تیم پرستاره و مدعی زراعت بانک را در نیمه نهایی جام حذفی ترکیه شکست داده و راهی فینال شوند.

یکی از نکات جالب توجه بازی شب گذشته فنرباغچه و زراعت بانک به شرایط سعید معروف حین برگزاری مسابقه مربوط بود. پاسور فنرباغچه در این بازی با هیجان عجیب و غریب و کم سابقه ای هم تیمی هایش را تهییج می کرد و همین هم یکی از مهمترین دلایل پیروزی بزرگ فنرباغچه به شمار می آمد.

معروف در سال های حضور در تیم ملی نیز همیشه وظیفه کاپیتانی خود را به برترین شکل ممکن انجام می داد، اما کمتر دیده بودیم که شخصبت آرامی مثل او همانند شب گذشته اینقدر در طول بازی هیجان داشته باشد، از فرط خوشحالی داد بزند و به شکل عجیب و غریبی هم تیمی های خود را تهییج کند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2223

به "انتشار تصاویر عجیب از سعید معروف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار تصاویر عجیب از سعید معروف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید