برای اولین بار اسکار در لندن هم برگزار می گردد خبرنگاران

به گزارش تا بینهایت، برای آن دسته از نامزدهایی که به دلیل بحران کرونا قادر به مسافرت به آمریکا نیستند محل های دیگری در شهرهای لندن و جاهای دیگر اضافه می گردد.

برای اولین بار اسکار در لندن هم برگزار می گردد خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی، محل هایی از اروپا را برای برگزاری مراسم اسکار اضافه می نماید.

این اقدام پس از ابراز نگرانی تعداد قابل توجهی از نامزدهای برای حضور و شرکت در مراسم 25 آوریل صورت گرفت، با توجه به شرط قبلی تولیدنمایندگان مبنی بر اینکه نامزدها باید شخصاً شرکت نمایند یا اصلاً شرکت ننمایند.

استیون سودربرگ، یکی از تهیه نمایندگان برنامه تلویزیونی اسکار 93 به همراه جسی کالینز و استیسی شر، در تماس تلفنی با زوم صبح روز سه شنبه خطاب به نامزدهای سال جاری گفت: ما به شما قول دهیم که از این مرحله به بعد شفافیت بیشتری خواهیم داشت.

با افزایش بیماری کووید 19 در اروپا و سایر نقاط دنیا، با توجه به شرط قبلی تولیدنمایندگان مبنی بر اینکه نامزدها باید به صورت حضوری بیایند یا اصلاً شرکت ننمایند، نامزدهای زیادی از توانایی خود در شرکت در مراسم 25 آوریل ابراز نگرانی نموده اند.

سودربرگ در جلسه روز سه شنبه 30 مارس آموزشگاه اسکار اعلام نمود، برای آن دسته از افرادی که به دلیل بحران کرونا قادر به مسافرت به آمریکا نیستند محل های دیگری در شهرهای لندن و جاهای دیگر اضافه می گردد.

سودربرگ و استیسی شر دیگر تهیه نماینده مراسم اسکار به خاطر دستورالعمل های سردرگم نماینده در رویداد سال جاری عذرخواهی کردند و ابراز کردند که سال جاری به خاطر بحران کرونا با چالش های برگزاری مراسم روبرو هستند.

بنابر اعلام تیم تهیه نمایندگان مراسم سال جاری، معین لندن به عنوان یکی از محل های برگزاری اسکار نود و سوم قطعی شده و اعلام نمودند که در حال مذاکره برای هماهنگی سالن در دیگر شهرهای اروپایی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1554

به "برای اولین بار اسکار در لندن هم برگزار می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای اولین بار اسکار در لندن هم برگزار می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید