برق گرفتگی پسر 8 ساله ارتباطی به فدراسیون و سازمان لیگ ندارد، هیچ احضاریه ای دریافت نکرده ایم

به گزارش تا بینهایت، صفی الله فغانپور درباره حادثه شب گذشته در استادیوم آزادی تهران توضیحاتی داد.

برق گرفتگی پسر 8 ساله ارتباطی به فدراسیون و سازمان لیگ ندارد، هیچ احضاریه ای دریافت نکرده ایم

به گزارش ، دیشب (دوشنبه) پسر بچه هشت ساله یکی از دکه دار های استادیوم آزادی، به دلیل برق گرفتگی ناشی از برخورد با داربست در این مجموعه درگذشت.

این اتفاق تلخ سبب شده پای افراد زیادی مانند مسئولان استادیوم آزادی، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و پیمانکار نصب داربست این مجموعه باز شده و حتی تاکنون این پیمانکار بازداشت است.

از طرفی بعضی منابع از احتمال بازداشت اعضای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خبر داده اند که صفی الله فغانپور، مسئول امور حقوقی فدراسیون در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این موضوع گفت: ابتدا باید درگذشت این پسربچه را به خانواده اش تسلیت بگویم. وظایف هر نهادی تعیین است. سازمان لیگ، مسئول برگزاری بازی، فدراسیون ناظر بر اجرای این مورد، باشگاه ها مسئول بلیت فروشی و شرکت توسعه و تجهیز مسئول گیت گذاری و بلیت فروشی در استادیوم آزادی هستند و هرکسی باید در حوزه وظیفه خودش جوابگو باشد.

او اضافه نمود: در حال حاضر مشغول آنالیز این موضوع و انجام دادن کار های مقدماتی هستیم، اما برق گرفتگی یک کودک در محیط استادیوم آزادی آن هم این مورد خاص به فدراسیون و سازمان لیگ ارتباطی ندارد.

فغانپور توضیح داد: تاکنون هیچ احضاریه یا ابلاغیه ای برای فدراسیون فوتبال از سوی نهاد های انتظامی و قضائی صادر نشده است. مسئول گیت های استادیوم آزادی و بلیت فروشی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است و مسئولان این شرکت باید جوابگو باشند.

از طرفی پیمانکار داربست مجموعه ورزشی آزادی هم در این زمینه مسئول است چراکه این داربست را بدون عایق بندی به سیم برق متصل نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 388

به "برق گرفتگی پسر 8 ساله ارتباطی به فدراسیون و سازمان لیگ ندارد، هیچ احضاریه ای دریافت نکرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق گرفتگی پسر 8 ساله ارتباطی به فدراسیون و سازمان لیگ ندارد، هیچ احضاریه ای دریافت نکرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید