بروز رسانی اینستاگرام با تغییراتی در اشتراک گذاری ویدئو معرفی گردید

به گزارش تا بینهایت، شبکه اجتماعی اینستاگرام ویژگی جدیدی را برای آپلود کردن ویدئو ها معرفی کرد که کار را برای کاربران آسان تر می نماید.

بروز رسانی اینستاگرام با تغییراتی در اشتراک گذاری ویدئو معرفی گردید

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از انگجت؛ اینستاگرام شب گذشته ساعت ها از کار افتاد، اما با تغییر ظاهری در نحوه مدیریت ویدئو ها به وسیله کاربران، دوباره به میادین بازگشت. اینستاگرام قالب طولانی IGTV خود را با ویدئو های معمولی از فید اصلی ادغام نموده و تنها یک فرمت برای همه ویدئو های اینستاگرام به جای مانده است.

جزئیات ویژگی تازه اینستاگرام درباره ویدئو ها

در این به روز رسانی تازه نام IGTV به Instagram TV تغییر پیدا نموده است و اکنون کاربران این شبکه اجتماعی می توانند ویدئو هایی را به مدت 60 دقیقه را در فید اصلی به اشتراک بگذارند و دیگر نیازی به اینکه کاربران برای مشاهده ویدئوی کامل به بخش Instagram TV بروند، نیست. این قابلیت تازه ممکن است به بلاگر ها و اینفلوئنسر ها هم یاری کند تا بتوانند ویدئو های تبلیغاتی خودشان که طولانی هم هستند را به این شکل به اشتراک بگذارند.

در این قابلیت همه ویدئو های تازهی که در اینستاگرام آپلود می شوند، چه کوتاه باشند و چه بلند در بخش تازهی به نام Video ذخیره می شوند. اینستاگرام چند ویژگی ویرایش دیگر را هم معرفی نموده که می توان به قابلیت برش ویدئو، اضافه کردن فیلتر ها، اضافه کردن موقعیت مکانی و اضافه کردن نام افراد اشاره نمود.

این ویژگی می تواند جذب کاربران برای تماشا ویدئو های اینستاگرام را افزایش دهد. عرضه IGTV آن چیزی نبود که اینستاگرام انتظار داشت و مخاطبان را به خود جذب نکرد. اکنون این به روزرسانی باعث می گردد قالب ویدئویی طولانی تر در دسترس قرار گیرد و کاربران به آسانی بتوانند ویدئو ها را مشاهده نمایند. ممکن است سازندگان تمایل بیشتری به اشتراک گذاری ویدئو ها در اینستاگرام داشته باشند و این ممکن است به غول رسانه های اجتماعی یاری کند تا بهتر با TikTok، YouTube و سایر شبکه های اجتماعی متمرکز بر ویدئو رقابت نمایند.

لازم به ذکر است که این به روز رسانی تازه از امشب به صورت جهانی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1823

به "بروز رسانی اینستاگرام با تغییراتی در اشتراک گذاری ویدئو معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروز رسانی اینستاگرام با تغییراتی در اشتراک گذاری ویدئو معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید