برترین محصولات مو برای موهای فرفری

به گزارش تا بینهایت، آیا شما در پی بعضی از محصولات مو هستید که می تواند موهای فرفری شما را کنترل کند؟ خوب، محصولات مختلفی در بازار وجود دارد که برای موهای شما مناسب است.

برترین محصولات مو برای موهای فرفری

مترجم: مهناز مزارعی

منبع:راسخون

آیا شما در پی بعضی از محصولات مو هستید که می تواند موهای فرفری شما را کنترل کند؟ خوب، محصولات مختلفی در بازار وجود دارد که برای موهای شما مناسب است.

چهار نوع از الگوهای مو، یعنی راست، موج دار، فرفری و گره خورده وجود دارد. موهای کرکی به طور یکنواخت پیچ خورده به نظر می رسد و مثل یک رشته مستطیلی شکل است. بیشتر افراد با موهای متمایز از رویارویی بی وقفه با موهای، خشک، ناراحت می شوند. سپس آنها تصمیم می گیرند که موهای خود را درست نمایند تا رشته های مستقیم مو داشته باشند. و پیچش و فر مو را کنترل نمایند. با این حال، مواد شیمیایی راه چاره دائمی نیست، زیرا آنها به راحتی می توانند به موهای شما آسیب برسانند. در عوض، از محصولات خوب بهره ببرید که به طور خاص طراحی شده اند تا فرموهای خود را از بین ببرید.

برترین محصولات برای موهای فرفری

اسپری مو

این مورد برای تنظیم یک سبک خاص به مو استفاده می گردد. اگر می خواهید یک مدل مو داشته باشید. و می خواهید فرهای مو را از بین ببرید می توانید اسپری مو را امتحان کنید. تا تصویر مورد نظر را بیابید. مزیت این محصول این است که می توان آن را در موهای خیس و خشک استفاده کرد. راز دستیابی به نوع خاصی از ظاهر مو به نوع مو بستگی دارد.

ژل مو

ژل مو یک ماده ژل مانند است که بعلاوه به نگه داشتن مو یاری می نماید. با ژل مو می توان یک مدل مو بدون چسبان مو را نگه می دارد. پس از شستن موهای مجعد خود، می توانید ژل مو را بر روی موهای مرطوب به طور مستقیم اعمال کنید و ظاهر مرطوب برای مدت طولانی نگهداری می گردد. می توان آن را در موهای خشک هم استفاده کرد. با این حال، برترین اثر در موهای مرطوب دیده می گردد. از آنجایی که موها مرطوب به نظر می رسد، به کاهش فر در مو یاری می نماید. استفاده بیش از حد از ژل مو می تواند مو را چسبناک کند. بعضی از برترین ژل های مو برای موهای مجعد:

ژل شوینده خنک نماینده

ژل تمیز نماینده

ژل از اسانس گیاهی کاملا جوش خورده

موس مو

موس مو حجم موها را همراه با درخشش اضافه می نماید. اگر می خواهید فرهای خود را کمی پف نموده بدانید، می توانید از موس مو بهره ببرید. با این حال، اگر مو شما فر شده باشد، از موس استفاده نکنید. این محصول مو را برای مدت طولانی نگه می دارد، اما باید از مصرف بیش از مقدار آن اجتناب کرد، زیرا موهای شما را شنماینده می نماید.

بعضی از برترین موس های مو برای موهای مجعد:

اسانس گیاهی به اسم موس مو

کرم های مو

کرم های مو روی پوست به کار می فرایند این کرم ها ممکن است برای طراحی مو استفاده شوند. زیرا آنها درست از ریشه کار می نمایند. این محصول برای مردان موثرتر از زنان استفاده می گردد. زنان با موهای کوتاه هم می توانند کرم های مو را امتحان نمایند. موهای خشک را مرطوب می نماید، به خصوص هنگامی که مو در معرض خشک شدن و خشک کردن حرارتی قرار می گیرد. برترین کرم های مو عبارتند از:

کرم ضدآفتاب

کرم پودر

گریس مو، پوماد

این در موهای شاداب و خشک عالی کار می نماید. گریس مو هنگامی که استفاده می گردد مو را می شکافد و موهای شما را به شکل صاف می نماید. ناکارآمدی این محصول این است که بیش از یک حمام طول می کشد تا این محصول را از موهای شما حذف کند. با این وجود، می توانید از روغن زیتون همراه با آب گرم بهره ببرید تا محصول به جای مانده از محصول را که روی موهایتان بشوید تا ظاهر شاداب تر داشته باشید.

واکس مو

این محصول برای طراحی مو استفاده می گردد.که به صورت مرطوب مانند ژل مو، بدون خشکی و سختی ژل ظاهر می گردد. مو برای مدت طولانی نرم و صاف باقی می ماند. این یک نگاه طولانی مدت را به شما می دهد و گزینه ای برای تغییر مدل موهایتان را به شما پیشنهاد می نماید. بعضی از برترین پمادها برای موهای فرفری:

شکل موم

موم ژل

بامبل و بامبو ساموتچ

تهویه مطبوع عمیق

تهویه عمیق موجب صرفه جویی در موهای مجعد از شنماینده شدن و جلوگیری از خشک شدن و بی نظمی در زمستان می گردد. این تهویه نماینده های عمیق عموما در بافت ضخیم تر و مرطوب بسیار بیشتر از تهویه های نرمال است که روزانه استفاده می گردد. برترین تهویه نماینده های عمیق عبارتند: ویتامین E مرطوب نماینده

مقاوم سازی کرستاست

بین گریس مو، پوماد، موم و محصولات خمیری، تفاوت زیادی وجود دارد. چندین بار این اصطلاحات استفاده شده است.

این رو، قبل از خرید هر یک از این محصولات، شما احتیاج به پیدا کردن تفاوت دقیق، به طوری که شما می توانید محصول مو مناسب خود را انتخاب کنید. تمام محصولات ذکر شده با شیوه های گوناگون و با مقدار های گوناگون برا موها وجود دارند.

منبع: راسخون
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1827

به "برترین محصولات مو برای موهای فرفری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین محصولات مو برای موهای فرفری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید