جشن ها و فیستیوال های سالیانه لندن

به گزارش تا بینهایت، می خواهیم یک خبر خوب به شما بدهیم و آن این است که شما مشغول خواندن یک مطلب بسیار هیجان انگیز هستید آیا هزینه گزاف مسافرت به کشور های اروپایی را ندارید؟ پس با ما همراه شوید تا شما در به یک سفر خاطره ساز در لندن ببریم در کوچه قدیمی آن قدم بزنید سپس به یکی از جشن های لندن برویم و با پایکوبی و پایکوبی های آن ها همراه شویم . اول برویم سراغ گشت و گذار در شهر لندن.

جشن ها و فیستیوال های سالیانه لندن

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

لندن شهری زیبا و دیدنی

دوستان عزیز برای اینکه زیبایی ها شهر لندن را بهتر تماشا کنید می خواهیم شما را سوار اتوبوس های توریستی کنیم حتما می گویید اتوبوس های توریستی چیست؟ یکی از پرفروش ترین تورهای لندن گردی است فقط باید یک بلیط 24 ساعته تهیه کنید. این اتوبوس شما را سوار می نماید و از جاهای دیدنی لندن می گذرد شما همان طور که خوراکی محبوبتان را میل می کنید و با دوستتان گفت و گو می کنید از پنجره شیشه ای و بلند اتوبوس می توانید ببینید که مردم دور یک درخت عظیم کریسمس جمع شده اند. جشن کریسمس یکی از عظیمترین جشن های لندن است که در ادامه توضیح خواهیم داد. تا سرانجام 24 ساعت شما کاخ باکینگهام، برج لندن، وست مینسترآبی و کلیسای جامع سنت پل را خواهید دید. خوب حالا برویم سراغ جشن های سالیانه لندن از زیباترین و جذاب ترین آنها آغاز می کنیم.

کریسمس یکی از عظیمترین جشن های لندن

اگر فکرمی کنید زمستان فرصت مناسبی برای مسافرت به انگلستان نیست باید بگوییم این فکر را از سرتان خارج کنید؛ چون درماه دسامبر شهر لندن مانند یک شهر افسانه ای می گردد که از داستان به زمین افتاده است.

در ماه دسامبر روحی دیگر در شهر لندن دمیده می گردد شهر با چراغ های رنگی آراسته می گردد شما می توانید مردم هایی که برای خرید کریسمس به مراکز خرید می فرایند را ببینید. مردم در میدان ترافالگار دور عظیمترین درخت کریسمس شهرجمع می شوند و سرود کریسمس می خوانند. شما می توانید به کنسرت هایی که در این زمان برگزار می گردد بروید یا اگر می خواهید سرگرمی برای فرزندانتان داشته باشید می توانید آنها را به دیدن بابانوئل در غار جادویی ببرید.

حالا بیاید خودمان را به چند فیستیوال جشن کریسمس لندن دعوت کنیم؛ ابتدا بیایید درهاید پارک به سرزمین عجایب برویم و به پاتیناژ، سالن های اسباب بازی و شیرینی سر بزنیم.

در تاریخ 31 دسامبر بلیطی تهیه می کنیم وخودمان را برای دیدن آتش بازی معروف کوکا کولای چشم لندن آماده می کنیم. کوکا کولا عظیمترین چرخ و فلک لندن است. اگر به قدم زدن در کنار رودخانه علاقد هستید می توانیم همان طور که در حال قدم زدن هستیم از جشنواره های غذایی که در طول رودخانه برگزار می گردد نیز دیدن کنیم و یک خوراکی خوشمزه نیز بخورید. اگر دلتان هیجان می خواهد فیستیوال بعدی برایتان مناسب است.

جشن هالووین از دیگر جشن های لندن

از دیگر جشن های لندن، جشن هالووین است. شهر لندن با داشتن ساختمان بلند و قدیمی ، کوچه پس کوچه های زیاد بهترین مکان برای کسانی است که می خواهند جشن هالووین خوبی داشته باشند. در تاریخ 31 اکتبر مردم لباس ها ترسناک می پوشند و با گریم های ترسناک به خیابان می فرایند در شهر لندن برای هالووین برنامه مهیج و ترسناکی تدارک دیده می گردد. برای کسانی که به موسیقی جاز علاقه مند هستند جشنواره زیر جالب است.

گذری بر جشنواره موسیقی جاز از محبوب ترین جشن های لندن

هرسال در ماه نوامبر جشنواره موسیقی جاز اف جی لندن برگزار می گردد یک تهیه نماینده بین المللی موسیقی در سال 1992 این جشن را برگزار کرد. این جشن از عظیمترین جشن های لندن است چون 10 روز در مکان های مختلف شهر ادامه پیدا می نماید و در طول این ده روز فعالیت مختلفی انجام می گردد از جمله برنامه های متنوع موسیقی ، برنامه گفت وگو، رویدادهای کلوپ و کنسرت آثار سفارشی. اگر به فرهنگ و آداب و رسوم چینی ها علاقه می توانید به لندن سفر کنید می خواهید بدانید چطور؟ ادامه مطلب را بخوانید.

جشن سال چینی

چینی ها محله عظیمی را نزدیکی میدان لوستر به خود اختصاص داده اند و هر سال بیش از هفده میلیون نفر از این محله و مخصوصا زمان برگزاری جشن سال نو چینی دیدن می نمایند. اگر شما هم به لباس سنتی چینی و پایکوبی و اجرای زنده در میدان ترافالگار علاقه مند هستید این جشن برایتان جذاب است هم چنین در کنار این مراسم ها دکه های فروش و صنایع دستی دایر می گردد و شما می توانید از آنها دیدن کنید. آیا از دیدن فانوس های های درخشانی که در آسمان شناور هستند به وجد نمی آیید؟ در پانزدهمین روز جشن سال نو چینی جشن فانوس برگزار و آسمان غرق در فانوس های درخشان می گردد.

اگر به فیلم و سینما علاقه دارید می توانید ادامه مطلب را بخوانید.

جشنواره سالانه فیلم لندن

در نیمه دوم اکتبر زیر نظر پشتیبانبی فیلم بریتانیا جشنواره فیلم لندن برگزار می گردد که عظیمنرین اتفاق سینمایی ملی بریتانیا ااست و از 50 کشور، فیلم های بلند ، مستند و کوتاه به نمایش گذاشته می گردد.

برگزاری کارنوال ناتینگ هیل یکی از عظیمترین جشن های لندن

کارنوال ناتینگ هیل یکی دیگر از جشن های لندن است که که در طی آن جاده لادبروک گرو مانند یکی از صحنه های فیلم تخیلی محلی برای نمایش پرچم ها ، گروه ها و لباس های رزم می گردد. در ادامه کم کم گروه های پایکوبی به پایکوبی می پردازند و مردم نیز با آنها همراه می شوند در واقع این جشن با تغییر قیافه و بالماسکه همراه است. تنها چیزی که در طول این جنش اهمیت دارد نهایت لذت بردن از پایکوبی و پایکوبی و خوردن غذاهای لذیذ است این کارنوال دو روز طول می کشد.

از دیگر جشن های لندن که نه تنها مردم لندن بلکه سایر کشورهای اروپایی نیز آن را برگزار می نمایند عید پاک و جشن ولنتاین است. مسیحیان در عید پاک به کلیسا می فرایند از نشانه های عید پاک شوکولات به صورت خرگوش و تخم مرغ های رنگی است. جشن ولنتاین نیز که کم و بیش به فرهنگ ما هم رسوخ نموده است به روز عشق نیر معروف است، در این روز شما می توانید کسی را که دوست دارید به یک شام عاشقانه دعوت کنید.

امیدواریم از خواندن مطلب لذت برده و با فرهنگ و جشن های لندن آشنا شده باشید و سفر در شهر لندن برایتان مسرت بخش بوده باشد.

0

منبع: دلتابان
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1169

به "جشن ها و فیستیوال های سالیانه لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن ها و فیستیوال های سالیانه لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید