تدریس خصوصی آیلتس در تهران و هزینه کلاس خصوصی آیلتس

به گزارش تا بینهایت، در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی آیلتس در تهران و هزینه کلاس خصوصی آیلتس، نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب آیلتس و ... توضیحاتی ارائه می گردد.

تدریس خصوصی آیلتس در تهران و هزینه کلاس خصوصی آیلتس

اگر در جستجوی یک معلم خصوصی خوب و فوق العاده برای قبولی در آزمون آیلتس در تهران و یا هر جای ایران هستید و بعلاوه در رابطه با قیمت و هزینه کلاس های خصوصی آیلتس سوال دارید ادامه این مطلب را بخوانید.

اطلاعات کلی در رابطه با آزمون آیلتس IELTS

یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی آزمون آیلتس است. این آزمون به وسیله بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا پذیرفته شده است و برای پذیرش کاری و تحصیلی باید نمره بالای 6 و یا 7 بگیرید. نمره آزمون آیلتس از 9 محاسبه می گردد. این آزمون دو نوع جنرال و آکادمیک دارد و شامل چهار مهارت رایتینگ، ریدینگ، لسینینگ و اسپیکینگ است. به عبارت دیگر این چهار مهارت در آیلتس مورد ارزیابی قرار می گیرد. شرکت در کلاس های تدریس خصوصی مدرسین مجرب یکی از برترین راهکارها برای موفقیت در آزمون آیلتس است. آدرس سایت آیلتس ielts.org است.

نحوه مشاهده فهرست اساتید تدریس خصوصی آیلتس تهران

در سایت ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس و استاد خصوصی ثبت نام نموده اند و در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آیلتس، تافل و سایر زمینه ها فعالیت دارند. برای تمامی مدرسان Ielts و سایر دروس مشخصات کامل، سوابق تدریس، رزومه کاری، قیمت درخواستی اساتید و شماره تماس مستقیم ایشان در ایران مدرس ارائه شده است.

توجه: برای مشاهده فهرست کامل مدرسان آیلتس و زبان انگلیسی در سایت ایران مدرس بر روی معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

معتبرترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس در ایران شامل مؤسسه فرهنگی و هنری ایرسافام، مؤسسه آیلتس تهران ieltstehran.com، مؤسسه عصر دین و دانش، مؤسسه آموزش عالی آزاد پروشات نوین (Offsite مؤسسه آیلتس تهران)، آیلتس ایران زمین و... است. ضمناً، دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مراکزی است که در شهرهای متعدد ایران آزمون آیلتس را برگزار می نماید؛ ازجمله شهرهای کرمانشاه، دزفول، اصفهان، تهران، همدان و تبریز.

چگونگی انتخاب معلم خوب و مجرب آیلتس با نرخ مناسب

اگر در جستجوی برترین معلم های خصوصی و برترین اساتید آیلتس تهران و کل ایران هستید به سایت ایران مدرس teaching.iranmodares.com مراجعه کنید. در ایران مدرس بسیاری از مدرسان برجسته Ielts حضور دارند و فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی، کارنامه شاگردهای قبلی و... هم برای بسیاری از مدرسان ثبت شده است. برای انتخاب یک معلم خوب و عالی آیلتس به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی اساتید، رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان و... توجه کنید. بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خود استاد، مدرک آیلتس با نمره بالای 7 یا 8 داشته باشد.

چرا تدریس خصوصی آیلتس برای موفقیت در آزمون بسیار مفید است؟

وقتی به عنوان مثال شما می خواهید قله کوهی را فتح کنید مسلما اگر هدایت در کنار شما باشد که قبلاً یک بار مسیر را با موفقیت پیموده باشد برای شما یاری بسیار زیاد و موثری خواهد بود. برای آزمون آیلتس هم وقتی در کلاس خصوصی استاد با سوادی را در کنار خودتان دارید که در آزمون آیلتس نمره بالای 7 یا 8 گرفته است مسلما در زمان کمتر و با اطمینان بیشتری شما را به هدفی که دارید می رساند.

برای موفقیت در آزمون آیلتس فقط تسلط بر زبان انگلیسی کافی نیست و تکنیک هایی مورد احتیاج است که اساتید در کلاس های تدریس خصوصی خودشان آموزش می دهند. بنابراین، به نسبت کلاس های گروهی، کتاب های خودخوان، فیلم های آموزشی و...، شرکت در کلاس های تدریس خصوصی برترین مدرسان آیلتس برای حصول نتیجه بسیار پربازده تر است. از کتاب های خودخوان خوب که در ادامه معرفی شده اند هم در کنار کلاس های خصوصی می توانید بهره ببرید.

کتاب آیلتس Barrons IELTS Superpack

کتاب آیلتس The Official Cambridge Guide to IELTS

منابع خودخوان آیلتس : Cambridge IELTS 14 Academic Students Book with Answers

Official IELTS Practice Materials

کتاب آیلتس آکادمیک Target Band 7: IELTS Academic

Cambridge Grammar for IELTS

Top Tips for IELTS

Common mistakes at IELTS

Essential Words for The IELTS

منابع آیلتس جنرال : Ace the IELTS: IELTS General

منابع Reading آیلتس: Collins Reading for IELTS

منابع Listening آیلتس: Collins Listening for IELTS

منابع writing آیلتس: Collins Writing for IELTS

منابع Speaking آیلتس: Collins Speaking for IELTS

مجموعه Mindset for IELTS

مجموعه IELTS Complete

منابع خودخوان آیلتس: New Insight into IELTS

مجموعه Objective IELTS

مجموعه Official IELTS Practice Materials

نحوه افزایش بازدهی و تاثیر گذاری کلاس های خصوصی آیلتس

اگر می خواهید در آزمون آیلتس به یاری کلاس های تدریس خصوصی نمره عالی بگیرید باید خودتان هم کوشش کنید و همکاری لازم را با استاد داشته باشید. در مرحله اول سعی کنید با یکی از برترین مدرسان آیلتس تهران و کل ایران کلاس داشته باشید. در انتخاب معلم خصوصی آیلتس خودتان دقت کنید. استادی که مدرک ارشد یا دکتری دارد و از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و بعلاوه مدرک آیلتس، TTC و... دارد را انتخاب کنید. به نظرات شاگردهای قبلی اساتید و فیلم نمونه تدریس مدرسان در سایت ایران مدرس www.IranModares.com توجه کنید. نکته بعدی اینکه زمان زیاد و قابل توجهی را برای مطالعه و مرور مطالب در فاصله زمانی بین کلاس ها در نظر بگیرید. به هر مقدار خودتان بیشتر مطالعه کنید پیشرفت شما سریعتر بوده و کلاس های خصوصی هم برای شما مفیدتر خواهد بود.

از برترین سایت های آموزش، تمرین و تست برای آزمون آیلتس می توان به سایت های ieltsliz.com، ielts-simon.com و بعلاوه سایت هایی مانند IELTS Mentor، IELTS Buddy، IELTS Advantage و... اشاره نمود. نام این سایت ها را در گوگل جستجو کنید و از خدمات آنها رایگان بهره ببرید. پیشنهاد می گردد مقاله معلم خوب برای آیلتس و جزئیات هزینه ثبت نام آیلتس در ایران را هم بخوانید.

مقایسه هزینه و بازدهی کلاس خصوصی حضوری و آنلاین آیلتس و زبان انگلیسی

هزینه تدریس خصوصی آیلتس به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال نرخ کلاس های خصوصی در تهران و کرج و شهرهای بزرگ به نسبت شهرهای کوچک بیشتر است. هزینه تدریس خصوصی آیلتس از 100 هزار تومان برای هر جلسه یا هر ساعت تا 2 میلیون تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. واضح است که نرخ کلاس آنلاین آیلتس به نسبت کلاس خصوصی در منزل کمتر است و معلم خصوصی آنلاین آیلتس هزینه کمتری دریافت می نماید. به همان نسبت بازدهی کلاس های خصوصی در منزل بیشتر است. البته اگر با یک استاد خوب و مجرب کلاس داشته باشید مسلما کلاس آنلاین یا حضوری هر دو برای شما مفید خواهد بود.

جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با تدریس خصوصی آیلتس در تهران و کل ایران

در این مقاله نکات مهمی در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب آیلتس در تهران، کرج و کل ایران شرح داده شد و هزینه و نرخ کلاس های خصوصی آیلتس هم مورد آنالیز نهاده شد. پیشنهاد می گردد با یکی از برترین مدرسان آیلتس کلاس داشته باشید هر چند هزینه کلاس های ایشان بیشتر باشد. چون هزینه شرکت در آزمون آیلتس بالا است و ضمناً اگر دفعه اول نمره بالایی نگیرید زمان را از دست خواهید داد. بنابراین یک بار با قدرت و توان کامل و با در کنار داشتن یک معلم خصوصی عالی در آزمون شرکت کنید و برترین نتیجه ممکن را بگیرید. از برترین مدرسان آیلتس حاضر در ایران مدرس می توان به اساتیدی مانند مریم محصل، بهزاد بهرامی، مازیار گودرزی، کیان میرزاخانی، محمدرضا یوسفی، فرزانه صفایی، علیرضا طاری، سینا موسوی، مازیار محمدی، مسعود حسینی و... اشاره نمود.

منبع: سایت معلم خصوصی ایران مدرس

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2275

به "تدریس خصوصی آیلتس در تهران و هزینه کلاس خصوصی آیلتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدریس خصوصی آیلتس در تهران و هزینه کلاس خصوصی آیلتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید