تغییر دکوراسیون خانه به یاری فناوری

به گزارش تا بینهایت، یکی از کارهای جالبی که می تواند حوصله شما را در این روزهای قرنطینه سرجا بیاورد، تغییر دکوراسیون خانه است. البته این تصمیم چندان راحت نیست و احتمالاً به دلیل اینکه هر وسیله را مجبور می شوید چندین بار جابه جا کنید، اعضای خانه نیز علاقه چندانی به این کار نشان نمی دهند.

تغییر دکوراسیون خانه به یاری فناوری

جهت دریافت خدمات فضاسازی حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

اینجاست که نرم افزار ARCHLine XP به یاری شما می آید و می توانید به صورت مجازی، دکور خانه را چندین بار تغییر بدهید تا به شرایط ایده آل برسید. با استفاده از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی دکوراسیون خانه می توانید ایده های خود را به آسانی طراحی و پیاده سازی کنید. همچنین در صورت احتیاج می توانید بخش های جدیدی را به آنها اضافه و یا ویرایش کنید.

این نرم افزار شامل تمام وسایل مورد احتیاج برای خانه ها است که با استفاده از این موارد می توانید نحوه چیدمان وسایل را نیز بنا به سلیقه خود انجام دهید. رابط کاربری ساده برنامه سبب خواهد شد که بتوانید این کار و تغییرات را با سرعت بالا انجام دهید. پیش نمایش کامل طراحی از زاویه های مختلف نیز می تواند اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار دهد. ARCHLine XP از نقشه های آماده گوگل نیز پشتیبانی می نماید که در این زمینه می توانید طرح های 3بعدی خود را به آسانی ویرایش کنید و براساس محل سکونت بخش های دیگری را نیز به طرح خود اضافه کنید. ارائه یک کتابخانه قدرتمند و عظیم نیز می تواند در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی به شما یاری فراوانی کند. از سوی دیگر این برنامه امکان افزودن یا افزایش دادن مساحت خانه ها را نیز دارد و می توانید براساس متراژ منزل خود طراحی دکوراسیون خود را انجام دهید. از ویژگی های این برنامه می توان به وجود مدل های 3بعدی از پیش طراحی شده،پشتیبانی از وسایل مربوط به خانه ها و همچنین رابط کاربری ساده و کاربرپسند آن اشاره نمود. در این نرم افزار همچنین ابزارهای کاربردی برای ویرایش و افزودن بخش های جدید به طرح خود دارید و عملاً بهترین برنامه برای معماران و طراحان منازل و ادارات به شمار می رود. این نرم افزار همچنین از نورها برای زیباسازی منازل پشتیبانی می نماید. اگر شما هم علاقه مند به تغییر دکوراسیون خانه با یاری این نرم افزار هستید می توانید آن را به صورت رایگان از وب سایت به آدرسP30world.com بارگذاری کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 797

به "تغییر دکوراسیون خانه به یاری فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر دکوراسیون خانه به یاری فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید