توانمندسازی برندهای ایرانی در خبرنگاران با بزرگترین کمپین محیطی تهران؛ جشنواره بهترین ها در کنار هم

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران بزرگترین کمپین محیطی شهر تهران را در دی ماه 99 با همراهی برندهای برتر ایرانی برگزار می کند.

توانمندسازی برندهای ایرانی در خبرنگاران با بزرگترین کمپین محیطی تهران؛ جشنواره بهترین ها در کنار هم

خبرنگاران توانمندسازی کسب و کارهای ایرانی را مهمترین مسؤولیت اجتماعی خود می داند. علاوه بر فراهم سازی بستر مارکت پلیس برای ورود فروشندگان مختلف به بازار بزرگتر آنلاین در سال های گذشته، خبرنگاران در آخرین اقدام خود این کمپین محیطی را با نام جشنوراه بهترین ها در کنار هم با هدف بیشتر دیده شدن برندهای ایرانی، تشویق دیگر کسب وکارهای فعال در حوزه خرده فروشی و هم افزایی تبلیغات در فضاهای آفلاین و آنلاین اجرا می کند.

این نوع همکاری میان پلتفرم های مارکت پلیس و برندهای فعال ایرانی می تواند نوعی بازی بُرد-بُرد برای هر دو طرف باشد؛ هم خبرنگاران به عنوان یک پلتفرم مارکت پلیس و هم برندها به عنوان کسب وکارهای فعال ایرانی از قابلیت های یکدیگر برای برندسازی، فروش و آشنایی گستره وسیع تری از مخاطبان برخوردار می شوند.

این کمپین تبلیغات محیطی فرصت مناسبی برای تمامی برندهای ایرانی است؛ چرا که در آن بیش از 24 برند ایرانی شرکت دارند و تبلیغ آنها روی بیش از 160 بیلبورد، استرابورد، CLB و عرشه پل به صورت ثابت، فعال است. این یک رکورد برای خبرنگاران و تمام کسب و کارها در برگزاری کمپین محیطی همزمان در سطح شهر است.

به گفته مدیر پروژه این کمپین، شهر تهران به مدت یک ماه از 2 تا 30 دی ماه، میزبان جشنواره بهترین ها در کنار هم است و کاربران می توانند با خرید از محصولات هریک از برندهای همراه خبرنگاران، شانس شرکت در قرعه کشی جوایز مربوط به آن برند را کسب کنند.

خبرنگاران امیدوار است که این جشنواره، موفقیت بزرگی برای بیشتر دیده شدن کسب وکارهای شرکت کننده باشد و در تلاش است تا میزبان برندهای بیشتر و بزرگتری در فضای شهری باشد.

از جمله برندهایی شرکت کننده در این کمپین محیطی می توان به پرسیل، بن مانو، یونیلور، درما کلین و چشمه نور اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر با این جشنواره و برندهای شرکت کننده در آن، از لینک زیر وارد شوید:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1420

به "توانمندسازی برندهای ایرانی در خبرنگاران با بزرگترین کمپین محیطی تهران؛ جشنواره بهترین ها در کنار هم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندسازی برندهای ایرانی در خبرنگاران با بزرگترین کمپین محیطی تهران؛ جشنواره بهترین ها در کنار هم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید