توییستد متال به یک مجموعه سریالی تبدیل می گردد

به گزارش تا بینهایت، سونی و پلی استیشن پروداکشنز رسما خبر از ساخت یک مجموعه سریالی بر اساس مجموعه بازی های توییستد متال (Twisted Metal) داده اند. سری بازی های توییستد متال را در کشورمان بیشتر به عنوان ماشین جنگی پلی استیشن می شناسیم؛ مجموعه ای که در آن تعداد زیادی راننده با خودروهای عجیب و غریب خود به جان یکدیگر می افتند.

توییستد متال به یک مجموعه سریالی تبدیل می گردد

ساخت این مجموعه سریالی از سوی شرکت سونی پیکچرز تلویزیون و پلی استیشن پروداکشنز آغاز شده. قرار است رت ریس (Rhett Reese) و پاول ورنیک (Paul Wernick) که به تازگی نویسندگی فیلم های ددپول و زامبی لند را برعهده داشته اند، به عنوان نویسنده روی سریال توییستد متال کار نمایند. طبق گفته پلی استیشن پروداکشنز، این سریال در سبک کمدی اکشن ساخته خواهد شد و قصه ای مخصوص به خود خواهد داشت.

  • پلی استیشن پروداکشنز بازی های سونی را به فیلم و سریال تبدیل می نماید

سریال توییستد متال، قصه شخصیتی را تعریف می نماید که در دنیایی پساآخرالزمانی گیر افتاده است. شخصیت اصلی، بسته ای را دریافت می نماید که قرار است در ازای رساندن آن به منطقه ای معین، پاداشی عظیم دریافت کند؛ پاداشی که می تواند زندگی اش را به طور کلی تغییر و او را از این دنیای نابود شده، نجات دهد. او در این میان با یک سارق ماشین برخورد می نماید و این دو با یکدیگر، در جاده های خطرناک دنیای سریال، به سمت مقصد خود حرکت و در این میان، با خودروهای دیگر به مبارزه مشغول می شوند.

یکی از شخصیت های اصلی سری بازی های توییستد متال یعنی Sweet Tooth در سریال وجود خواهد داشت. این شخصیت را با ظاهر دلقک مانندش و خودروی معروف او که یک وانت بستنی فروشی است، می شناسیم. او هم یکی از یکی خودروها و ضد قهرمان هایی است که قرار است در جاده، به شخصیت اصلی داستان حمله کند.

تهیه نمایندگی سریال توییستد متال به مایکل جاناتان اسمیت سپرده شده است که به تازگی به عنوان تهیه نماینده روی سریال کبرا کای کار نموده است. در کنار او همچنین ویل آرنت به عنوان یکی دیگر از تهیه نمایندگان سریال فعالیت می نماید. سریال توییستد متال هم چنین توسط شرکت فیلم سازی او به نام Electric Avenue ساخته خواهد شد. اسد قزلباش، مدیر بازاریابی پلی استیشن و مدیر پلی استیشن پروداکشنز، کارتر سوان، مدیر فراوری مجموعه بازی های پلی استیشن و هرمن هولست، مدیر استودیوهای بازی سازی سونی، همگی روی ساخت این سریال نظارت خواهند داشت.

  • بازیگران نقش جوئل و الی در سریال لست آو آس معین شدند

توییستد متال، دومین پروژه عظیم سونی در تبدیل مجموعه بازی های خود به مجموعه سریالی محسوب می گردد. شبکه تلویزیونی HBO در حال حاضر ساخت سریال لست آو آس را آغاز نموده است. از طرف دیگر هم به تازگی فیلم برداری فیلم آنچارتد به خاتمه رسیده است. پلی استیشن برنامه دارد تا مجموعه های متعدد دیگری را هم به صورت فیلم یا سریال به هواداران ارائه کند و هدف تأسیس یک شرکت مجزا به نام پلی استیشن پروداکشنز هم دقیقا این موضوع بوده است.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1493

به "توییستد متال به یک مجموعه سریالی تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییستد متال به یک مجموعه سریالی تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید