تکرار اشتباه مدیریتی در استقلال؟، امضای پیش قرارداد با گونکالوس قبل از انجام تست های پزشکی

به گزارش تا بینهایت، در حالی که تصاویری از امضای پیش قرارداد با مهاجم خارجی جدید استقلال منتشر شده، معاون پزشکی استقلال اظهار داشت که هنوز تست های پزشکی این بازیکن به خاتمه نرسیده است.

تکرار اشتباه مدیریتی در استقلال؟، امضای پیش قرارداد با گونکالوس قبل از انجام تست های پزشکی

به گزارش خبرنگاران، استقلالی ها پیش از شروع لیگ هجدهم پس از جدایی چند بازیکن کلیدی خود کوشش زیادی کردند که با جذب بازیکنان جدید، خلاء ایجاد شده در تیم را پر نمایند اما در این راه با ناکامی هایی روبه رو شدند. در حالی که مرسوم است پیش از امضای قرارداد با بازیکنان جدید، آن ها در تست پزشکی حضور پیدا نمایند تا پس از تایید در این تست ها پای میز امضای قرارداد بنشینند اما استقلالی ها در ابتدای فصل توجه چندانی به این امر نکردند و به همین دلیل بازیکنانی مانند مرتضی آقاخان و میثم تیموری باوجود مصدومیت با استقلال قرارداد امضا کردند و به همین دلیل نتوانستند در نیم فصل نخست کمکی به استقلال بنمایند. این اتفاق در حالی رخ داد که دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال بارها به مدیران استقلال راجع به این موضوع تذکر داده بود.

دیروز بود که امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال از حضور اسماعیل گونکالوس، مهاجم پرتغالی - گینه ای در تهران برای انجام تست های پزشکی اطلاع داد تا پس از تایید در این تست ها با او قرداد امضا گردد اما امروز (آدینه) تصاویری از امضای پیش قرارداد با گونکالوس منتشر شد.

به همین دلیل، دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا نتایج تست های پزشکی گونکالوس به دست مسوولان استقلال رسیده است، شرح داد: این بازیکن در تست های پزشکی حضور پیدا نموده اما هنوز این تست ها ادامه دارد، اما نتایجش هنوز آماده نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 138

به "تکرار اشتباه مدیریتی در استقلال؟، امضای پیش قرارداد با گونکالوس قبل از انجام تست های پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار اشتباه مدیریتی در استقلال؟، امضای پیش قرارداد با گونکالوس قبل از انجام تست های پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید