جزییاتی از تبدیل شدن سیم کارت های اعتباری همراه اول به دائمی

به گزارش تا بینهایت، سرویس تبدیل شماره های تلفن همراه از اعتباری به دائمی مختص مشترکان اعتباری است و از امروز (11شهریور) فعال شده تا مشترکان اعتباری هم با تبدیل سیم کارت خود قادر به دریافت صورتحساب، مانند مشترکان دائمی در خاتمه هر ماه باشند و از سرویس ها و مزایای سیم کارت های دائمی برخوردار شوند.

جزییاتی از تبدیل شدن سیم کارت های اعتباری همراه اول به دائمی

تمامی مالکان سیم کارت های اعتباری همراه اول می توانند بدون خرید سیم کارت نو و تنها با در دست داشتن کارت ملی و سیم کارت فعال به فروشگاه ها، مراکز تلفن ثابت و نمایندگی های این اپراتور مراجعه نموده و نسبت به تبدیل سیم کارت خود با هزینه یک صد هزار تومان که 36 هزار تومان آن بابت تضمین پرداخت است، اقدام نمایند.

مشترکانی که علاقه مند به تبدیل سیم کارت خود هستند، باید هزینه مذکور را به اسم اعتبار اصلی در حساب سیم کارت اعتباری شان داشته باشند؛ در صورتی که اعتبار موجود در سیم کارت اعتباری بیش از هزینه تبدیل شماره تلفن همراه باشد، مبلغ مازاد در نخستین دوره صورتحساب به حساب بستانکاری مشترک انتقال خواهد یافت.

لازم به ذکر است در صورت وجود هرگونه بسته مصرفی فعال با مدت زمان به جامانده (در حالتی که حجم مصرفی هم به خاتمه نرسیده است) روی سیم کارت اعتباری مشترک، در صورتی که آن بسته برای سیم کارت های دائمی هم قابل ارائه باشد، پس از تبدیل، به شماره دائمی متقاضی منتقل می گردد ولی اعتبار هدیه انواع شارژ اعم از شارژ فوق العاده، جوانان و بانوان و بعلاوه سرویس چتر اضطراری، آدینه های رویایی و بسته های ترکیبی دلخواه به شماره تلفن همراه دائمی منتقل نخواهد شد.

یکی از شرایط لحاظ شده برای استفاده از این سرویس (تبدیل شماره های اعتباری به دائمی)، این است که حداقل می بایست شش ماه از زمان فعال سازی شماره تلفن همراه سپری شده باشد و از سوی دیگر مشترکی که اقدام به تبدیل شماره نموده است، حداقل به مدت شش ماه نمی تواند شماره تلفن همراه دائمی خود را نقل و انتقال دهد.

بعلاوه پس از تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی، امکان تبدیل مجدد به هیچ وجه وجود نخواهد داشت و پس از آن تمامی مفاد قرارداد اشتراک تلفن های همراه دائمی دارای تضمین پرداخت بر روابط مابین شرکت ارتباطات سیار ایران و مشترکان حاکم خواهد بود.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1808

به "جزییاتی از تبدیل شدن سیم کارت های اعتباری همراه اول به دائمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییاتی از تبدیل شدن سیم کارت های اعتباری همراه اول به دائمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید