جشنواره تورنتو برندگانش را شناخت، کمدی هیتلر اول شد

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، تایکا وایتیتی با فیلم خرگوش جوجو پیروز شد تا جایزه منتخب جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2019 را از آن خود کند.

جشنواره تورنتو برندگانش را شناخت، کمدی هیتلر اول شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان قیمت کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به این ترتیب این کمدی سیاه که در روزهای قدرت نازی ها می گذرد، می تواند یکی از شانس های اسکار سال جاری باشد.

معمولا برنده جایزه اصلی جشنواره تورنتو از این قدرت برخوردار است که بتواند در انتخاب اسکار از برندگان باشد. سال پیش کتاب سبز همین موقعیت را کسب کرد و برنده اسکار بهترین فیلم شد. لالا لند، اتاق و سه بیلبورد بیرون ابینگ میسوری نیز همین جهت را طی کردند.

فیلم دوم تورنتو از نظر مردم داستان ازدواج ساخته نوآ باوم باخ بود و سومین فیلم هم انگل ساخته بونگ جون-هو. همه این فیلم ها با اقبال جدی منتقدان هم روبه رو شدند.

در خرگوش جوجو اسکارلت جوهانسون، سم راکول، ریبل ویلسون و خود وایتیتی بازی نموده اند. این فیلم درباره یک پسر 10 ساله است که عاشق رهبر نازی ها است و این موضوع وقتی به چالش گرفته می گردد که او متوجه می گردد مادرش یک نوجوان یهودی را پنهان نموده است.

این فستیوال سال جاری فیلم های موفقی را اکران کرد که شیادان به کارگردانی لورین اسکافاریا با بازی جنیفر لوپز، جوکر ساخته تاد فیلیپس و فقط رحمت به کارگردانی دستین دنیل کرتون از جمله آنها بوده اند.

جایزه منتخب مردم در بخش دیوانگی نیمه شب (میدنایت مدنِس) که شامل فیلم های ژانر می گردد، به پلتفورم ساخته گالدر گازتلو-اوروتیا تریلری در آینده ای پادآرمانی اهدا شد.

در این بخش فیلم دوم و سوم گستره شب اندرو پاترسون و ذره خون ساخته جف بارنابی شدند.

جایزه فیلم مستند هم به غار ساخته فراس فیاض درباره جنگ سوریه اهدا شد. فیلم های دوم و سوم این بخش تنها نیستم ساخته گارین هووانیسیان، و باباها ساخته برایس دالاس هاوارد شدند.

سال جاری چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو از 5 تا 15 سپتامبر (14 تا 24 شهریور) برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 776

به "جشنواره تورنتو برندگانش را شناخت، کمدی هیتلر اول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تورنتو برندگانش را شناخت، کمدی هیتلر اول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید