حسین عبدی: نکته مثبت پرسپولیس در 2 بازی قبلی فقط پیروزی بوده است، روزنه امید برای موفقیت بودیمیر ایجاد شد

به گزارش تا بینهایت، حسین عبدی، مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نکته مثبت پرسپولیس در بازی قبلی و دیدار مقابل پدیده فقط برنده شدن در این دو بازی بوده است.

حسین عبدی: نکته مثبت پرسپولیس در 2 بازی قبلی فقط پیروزی بوده است، روزنه امید برای موفقیت بودیمیر ایجاد شد

حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پدیده در ضربات پنالتی و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی, گفت: در این دیدار دو تیم 120 دقیقه بازی خیلی فشرد ه ای را انجام دادند, مخصوصاً زما ن هایی که یک تیم توپ را در اختیار داشت, تیم مقابل سعی داشت به بازیکنان و فضاهای تیم حریف فشار وارد کند. این فشردگی باعث می شد تا پاس های زیادی در دو تیم رد و بدل گردد. البته با دو گل زودهنگامی که به ثمر رسید انتظار می رفت گل های بیشتری را در 90 دقیقه بازی ببینیم.

وی ادامه داد: فکر می کنم پدیده هدفش در این بازی این بود تا زمان بیشتری را صاحب توپ باشد و بازیکنان این تیم بتوانند از این راه خودشان را در موقعیت مناسب قرار بدهند. گل اول پدیده و ضربه خطرناکی که در لحظات پایانی بازی به سمت دروازه بیرانوند شلیک شد, گویای همین موضوع بود.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: پرسپولیس در استادیوم آزادی و مقابل تماشاگرانش می خواست همه چیز را زودتر تمام کند، اما بازی ابتدا به وقت های اضافه و بعد به پنالتی کشیده شد. البته این مسائل در مسابقات جام حذفی زیاد پیش می آید و تیم های بزرگ حتی مقابل تیم های کوچک هم به مشکلاتی برخورد می نمایند. در جام حذفی مهم برنده شدن و به مرحله بعدی رسیدن است که این اتفاق برای پرسپولیس رخ داد.

حسین عبدی با اشاره به پیروزی پرسپولیس در ضربات پنالتی گفت: هم پدیده و هم پرسپولیس پنالتی های ساده ای را از دست دادند. برای اولین بار بود که می دیدم در یک بازی این تعداد توپ به بالای دروازه فرستاده می گردد. البته پدیده ای ها در ضربات پنالتی بی دقت تر از بازیکنان پرسپولیس بودند و حذف شدند. بیرانوند هم به خوبی یک ضربه پنالتی را مهار کرد.

وی راجع به اینکه عملکرد پرسپولیس در این بازی چه نکته مثبتی داشت, یادآور شد: نکته مثبتی که پرسپولیس در بازی قبل (مقابل استقلال خوزستان) و دیدار مقابل پدیده داشت, فقط برنده شدن در این دو بازی بود، چراکه تیم دچار تغییراتی شده و بازیکنان جدید هنوز نتوانسته اند خود را با تیم هماهنگ نمایند و هارمونی لازمی که در نیم فصل گذشته وجود داشته را تکرار نمایند. به هرحال فکر می کنم نکته مثبت پرسپولیس در این بازی ها این بود که در لیگ پیروز به کسب سه امتیاز و در جام حذفی پیروز به صعود شدند.

مربی پیشین پرسپولیس درباره عملکرد ماریو بودیمیر و اینکه به نظر می رسد این بازیکن هنوز نتوانسته است در ترکیب تیم خوب ظاهر گردد, گفت: بازیکنان زمانی که از شرایط, محیط و فرهنگ دیگری وارد فضا و کشوری متفاوت می شوند احتیاج به زمان دارند تا بتوانند خودشان را نشان دهند. بودیمیر در بازی های اخیر نتوانسته است آن طور که باید عملکرد خوبی داشته باشد. البته در بازی با پدیده پیروز شد ضربه پنالتی اش را به گل تبدیل کند که همین مسئله می تواند روزنه امیدی برای پیروزیت این بازیکن در پرسپولیس ایجاد کند. آماده سازی بازیکنان جدید زمان می برد، اما باید این زمان را به حداقل رساند تا بودیمیر زودتر بتواند به پرسپولیس یاری کند.

عبدی راجع به رویارویی پرسپولیس با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی, اشاره نمود: در هر صورت این بازی در اصفهان برگزار می گردد و کار سخت خواهد بود، اما پرسپولیس در اصفهان هم طرفدار دارد و می تواند سپاهان را شکست دهد. با این حال باید اشاره کنم که بازی در جام حذفی غیرقابل پیش بینی است. این بازی را باید در زمان خودش تحلیل کرد، اما امیدوارم پرسپولیس برنده گردد و به فینال راه پیدا کند, چون جام حذفی فرصت خیلی خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به حساب می آید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 154

به "حسین عبدی: نکته مثبت پرسپولیس در 2 بازی قبلی فقط پیروزی بوده است، روزنه امید برای موفقیت بودیمیر ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین عبدی: نکته مثبت پرسپولیس در 2 بازی قبلی فقط پیروزی بوده است، روزنه امید برای موفقیت بودیمیر ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید