حفاظت مضاعف از اماکن و موزه های تاریخی کرمانشاه

به گزارش تا بینهایت، کرمانشاه فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: به منظور حفاظت از اماکن و موزه های تاریخی استان در ایام نوروز، گشت حفاظت از این اماکن را دو برابر می کنیم.

حفاظت مضاعف از اماکن و موزه های تاریخی کرمانشاه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه سرهنگ ابوالقاسم ایمان پور امروز سه شنبه پنجم فروردین 99، با اشاره به شرایط متفاوت نوروز 1399 با سالهای گذشته، اظهار کرد: به واسطه شیوع بیماری کرونا، در نوروز پیش رو، تمامی اماکن و موزه های تاریخی استان مانند دیگر استان ها تعطیل خواهد بود.

او تأکید کرد: حفاظت از اماکن و موزه های تاریخی استان در این ایام و جلوگیری از ورود و یا واردکردن خسارت توسط برخی افراد سودجو را در دستور کار قرار داده ایم.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمانشاه شرح داد: در این راستا مرخصی تمام نیروهایمان را لغو کرده و تعداد گشت های حفاظت از اماکن و موزه های تاریخی استان را دو برابر خواهیم کرد.

او با اشاره به برنامه حفاظت از محوطه ها و آثار تاریخی بدون ورودی در استان، مطرح نمود: برای حفاظت از این آثار از انجمن های میراثی فعال در شهرستان ها استفاده می کنیم.

ایمان پور مطرح نمود: استان کرمانشاه با دارا بودن 4200 اثر تاریخی یکی از استان های غنی کشور در این حوزه است، لذا حفاظت از این آثار که میراث ها به جامانده از گذشتگان ما هستند، نیاز به مشارکت آحاد مردم استان دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 868

به "حفاظت مضاعف از اماکن و موزه های تاریخی کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفاظت مضاعف از اماکن و موزه های تاریخی کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید