خبرنگاران اجرای 25.8 میلیارد تومان طرح در بخش بهداشت و درمان مراغه

به گزارش تا بینهایت، مراغه- خبرنگاران- رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه گفت: سال جاری سه طرح در بخش بهداشت و درمان این شهرستان با 25 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران اجرای 25.8 میلیارد تومان طرح در بخش بهداشت و درمان مراغه

اصغر تنومند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: این طرح ها شامل کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خواجه نصیر، خوابگاه دانشجویی شهید دکتر رهبری و نیز طرح نصب دستگاه سی تی اسکن مرکز امیر المومنین (ع) است.

وی ادامه داد: در این راستا، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خواجه نصیر این شهرستان با هدف تجمیع درمانگاه ها و کلینیک های این دانشکده و تسهیل در دسترسی عموم مردم به امکانات درمانی تخصصی و فوق تخصصی احداث شده است.

تنومند اعلام نمود: این کلینیک با زیربنای 2 هزار متر مربع و با حدود 15 میلیارد تومان احداث شده است و به زودی به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به احداث خوابگاه دانشجویی شهید دکتر رهبری این شهرستان گفت: با احداث این خوابگاه، زمینه برای اسکان حدود 200 دانشجوی این دانشکده در طول سال تحصیلی با امکانات کامل رفاهی ایجاد می گردد.

تنومند افزود: این خوابگاه دانشجویی نیز با زیربنای یک هزار و 500 متر مربع و با 10 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده و آماده بهره برداری است.

وی افزود: طرح نصب سی تی اسکن مرکز امیرالمومنین (ع) نیز با هدف ایجاد زیرساخت های تشخیصی در مراکز درمانی اجرا شده است.

تنومند اعلام نمود: این دستگاه تشخیصی نیز در مکانی با زیر بنای 100 متر مربع و با 800 میلیون تومان اعتبار نصب و راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها، زیرساخت های بخش بهداشت و درمان این شهرستان در راستای تبدیل شدن به قطب درمانی شمالغرب کشور، ارتقا می یابد.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1464

به "خبرنگاران اجرای 25.8 میلیارد تومان طرح در بخش بهداشت و درمان مراغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجرای 25.8 میلیارد تومان طرح در بخش بهداشت و درمان مراغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید