خبرنگاران دولت آمریکا ورود مسافر از برزیل را محدود کرد

به گزارش تا بینهایت، تهران- خبرنگاران- دولت آمریکا در راستای جلوگیری از افزایش شمار مبتلایان به کرونا ورود مسافران خارجی از برزیل را محدود کرد.

خبرنگاران دولت آمریکا ورود مسافر از برزیل را محدود کرد

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش دوشنبه آسوشیتدپرس، کیلی مک انانی سخنگوی کاخ سفید با انتشار بیانیه ای این تصمیم دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را اقدامی قاطع برای حفاظت از کشور خواند.

وی اضافه نمود: این اقدام تضمین می نماید که اتباع خارجی که در 14 روز گذشته منتهی به سفرشان، در برزیل بوده اند به منبع ابتلای بیشتر به کرونا در کشور ما تبدیل نخواهند شد.

فیلیپه مارتینز که در خصوص امور بین الملل به ژائیر بولسونارو رییس جمهوری برزیل مشاوره می دهد، در واکنش به این تصمیم گفت: آمریکا در قبال برزیل همان تصمیمی را گرفته که در خصوص سایر کشورهای پرجمعیت اتخاذ نموده بود.

وی با بیان اینکه رسانه های در خصوص این تصمیم اغراق می نمایند، افزود: این تصمیم فقط در خصوص برزیل نیست.

ترامپ پیش از این نیز ورود مسافر از چین، اروپا، انگلیس و ایرلند را ممنوع نموده بود.

هم اکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا از مرز پنج میلیون و 433 هزار نفر گذشته است که از این تعداد بیش از 344 هزار نفر جان باخته اند.

آمریکا نیز با بیش از یک میلیون و 667 هزار مبتلا و بالغ بر 98 هزار و 691 جان باخته در صدر کشورهای مبتلا به کووید-19 واقع شده است.

برزیل هم با بیش از 347 هزار مبتلا بعد از آمریکا رتبه دوم مبتلایان به کرونا در دنیا را داراست. بیش از 22 هزار نفر در این کشور بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 901

به "خبرنگاران دولت آمریکا ورود مسافر از برزیل را محدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دولت آمریکا ورود مسافر از برزیل را محدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید