خبرنگاران روزانه 8 نفر بر اثر ابتلا به کووید-19 در گلپایگان بستری می شوند

به گزارش تا بینهایت، اصفهان- خبرنگاران- مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: روزانه بطور متوسط هشت نفر بدلیل ابتلا به بیماری کووید-19 در مراکز درمانی این شهرستان بستری می شوند.

خبرنگاران روزانه 8 نفر بر اثر ابتلا به کووید-19 در گلپایگان بستری می شوند

ناصر رستمی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران به شرایط حاد و قرمز کرونایی گلپایگان اشاره نمود و اضافه کرد: از ابتدای فرودین سال جاری تا به امروز 9 نفر بر اثر ابتلا به کرونای انگلیسی در این منطقه جان باخته اند.

وی توضیح داد: 124 نفر در همین مدت در بیمارستان بستری شدند که 18 نفر از آنها در 24 ساعت گذشته بوده که نشان بدتر شدن شرایط کرونا در منطقه است.

مدیر شبکه بهداشت گلپایگان با بیان اینکه نتیجه آزمایش 80 نفر از میان تعداد یاد شده، مثبت بوده است، گفت: بقیه افراد نیز مشکوک به بیماری کووید هستند که نتیجه آزمایش، این مساله را معین خواهد نمود.

رستمی، میانگین مراجعه شهروندان به مراکز منتخب درمانی این شهرستان را روزانه 150 نفر بیان کرد و گفت: تعداد مبتلایان سرپایی شهرها و روستاهای مختلف گلپایگان از ابتدای شیوع بیماری حدود 10 هزار نفر بوده است.

این مسوول، شرایط این منطقه را بحرانی توصیف کردرو گفت: مجموع بستری ها از ابتدای شیوع بیماری در بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان بیش از یک هزار و 95 نفر بوده است.

در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت کرونا در فرمانداری گلپایگان که روز گذشته برگزار شده بود، مُصوب شد گروه های شغلی 2، 3، 4 در این شهرستان بطورکامل از امروز چهارشنبه تعطیل شوند.

این شهرستان در رنگ بندی کرونایی اولین شهر قرمز استان اصفهان در تعطیلات عید نوروز سال جاری نهاده شد و در طول 2 هفته شرایط آن تغییری نکرده و همچنان قرمز است.

شهرستان گلپایگان با 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1566

به "خبرنگاران روزانه 8 نفر بر اثر ابتلا به کووید-19 در گلپایگان بستری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روزانه 8 نفر بر اثر ابتلا به کووید-19 در گلپایگان بستری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید