خبرنگاران محدودیت تردد به تفرجگاه ها و آرامستان های ایلام آغاز شد

به گزارش تا بینهایت، ایلام - خبرنگاران - رییس پلیس راه ایلام گفت: طرح انسداد و اجرای مقررات منع تردد به تفرجگاه ها و محدودیت تردد به آرامستان ها بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان از امروز چهارشنبه 28 آبان ماه اعمال می شود.

خبرنگاران محدودیت تردد به تفرجگاه ها و آرامستان های ایلام آغاز شد

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع گسترده کرونا و شرایط بحرانی استان در افزایش آمار مبتلایان و فوتی ها، محدودیت ها به شکل سخت گیرانه توسط نیروهای انتظامی و پلیس راه و با همکاری راهداری، شهرداری و سایر نهادهای ذیربط از امروز تا روز شنبه هفته آینده اجرایی خواهد شد.

وی افزود: هرگونه تردد غیرضروری مشمول تخطی از مقررات و محدودیت های طرح اعلامی بوده و توسط پلیس راه با اعمال قانون 510 هزار تومانی روبرو خواهد شد.

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: برای مراسم ها و آیین های مربوط به تشییع و کفن و دفن فوت شدگان با هماهنگی شهرداری و دهیاری ها به تعداد محدود اجازه تردد به آرامستان ها داده می شود.

همتی زاده تاکید کرد: اعمال مقررات، محدودیت ها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا به جهت حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از گسترش بیماری در جامعه است و از همه هم استانی ها تقاضا داریم با پایبندی به مقررات تعیین شده همکاری لازم را با نیروهای انتظامی و پلیس راه داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، از مجموع 11 شهرستان استان ایلام 2 شهرستان در شرایط قرمز کرونا، هشت شهرستان نارنجی و تنها یک شهرستان زرد است.

بر اساس آخرین اطلاعات، شهرستان های ایلام و چرداول در شرایط قرمز، سیروان، ایوان، مهران، دهلران، آبدانان، بدره و دره شهر در شرایط نارنجی و هلیلان و ملکشاهی در شرایط زرد قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1313

به "خبرنگاران محدودیت تردد به تفرجگاه ها و آرامستان های ایلام آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت تردد به تفرجگاه ها و آرامستان های ایلام آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید