خبرنگاران 64 تن ماسک و لباس محافظ پزشکی از چین وارد شد

به گزارش تا بینهایت، تهران - خبرنگاران- مدیرکل امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ورود دومین و سومین محموله ماسک و لباس محافظ پزشکی از چین اطلاع داد.

خبرنگاران 64 تن ماسک و لباس محافظ پزشکی از چین وارد شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمد قبله، مدیرکل امور خدمات بازرگانی این وزارتخانه گفت: امروز 2 هواپیما از مقصد چین حامل ماسک و لباس پزشکی وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

وی ادامه داد: این 2 محموله شامل 64 تن بار، معادل 2 میلیون عدد ماسک n95 و 5 میلیون ماسک 3 لایه و 200 هزار عدد لباس پزشکی است.

این مقام مسوول با بین اینکه امشب نیز محموله دیگری وارد کشور می گردد، اضافه کرد: اقلام خریداری شده، یک روز در میان، وارد کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: این محموله برای توزیع، تحویل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی می گردد.

قبله یادآور شد که برای واردات تب سنج نیز در حال هماهنگی هستیم.

در پی بحران کرونا ویروس در نقاط مختلف دنیا، این ویروس در ایران رسماً در 29 بهمن 1398 تایید شد. هرچند پیش از این، موارد مشکوک به بیماری کووید-19 در ایران گزارش شده بود اما مقامات وزارت بهداشت آن ها را رد کردند تا اینکه روز چهارشنبه 14 اسفند رئیس جمهوری از درگیر شدن استان های مختلف کشور با کرونا ویروس اطلاع داد.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، تا روز شنبه 2 فروردین 99، 20 هزار و 610 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و 556 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 7 هزار و 635 نفر نیز بهبود یافته اند و این آمار در حال افزایش است.

.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 862

به "خبرنگاران 64 تن ماسک و لباس محافظ پزشکی از چین وارد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 64 تن ماسک و لباس محافظ پزشکی از چین وارد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید