خدمات سواره تستِ کرونا در چند کشور دنیا

به گزارش تا بینهایت، شهر کوچک گروس-گراو در آلمان برای انجام تست های تشخیص کروناویروس خدمات سواره راه اندازی نموده است.

خدمات سواره تستِ کرونا در چند کشور دنیا

به گزارش ایسنا، این خدمات سواره با هدف به حداقل رساندن تماس بیمار و کادر پزشکی با دیگر افراد طراحی شده و بدین صورت است که فرد مشکوک به ابتلا با خودروی شخصی به نزدیک ترین مرکز بهداشتی مراجعه نموده و بدون پیاده شدن از اتومبیل، تست کرونا از وی گرفته می گردد.

مدیر پزشکی بیمارستان منطقه گروس-گراو آلمان این خدمات سواره را راه حلی فوق العاده برای مقابله با کروناویروس دانسته است.

از هفته گذشته افراد مشکوک توانسته اند به صورت تلفنی با پزشک مشورت نموده و افرادی که پزشک تشخیص داده، برای انجام تست کروناویروس با اتومبیل خود در ورودی بیمارستان ها یا مراکز درمانی متوقف می شوند.

این افراد پس از رسیدن به بیمارستان در پارکینگ ورودی توقف نموده و یک پزشک مجهز به سر تا پا لباس محافظ، تست کروناویروس را از آن ها می گیرد. سپس دهان و بینی بیمار ضدعفونی شده و شیشه های خودرو بسته شده و بیمار به خانه بازگردانده می گردد.

نمونه های گرفته شده از این افراد به آزمایشگاهی فرستاده می گردد که در مدت 24 ساعت نتیجه آن تعیین شده و به صورت تلفنی به بیمار اطلاع داده می گردد. تا به امروز از 32 تستی که در گروس-گراو اجرا شده، هیچ یک مثبت اعلام نشده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، چنین خدمات سواره آزمایشگاهی در شهرهای دیگر آلمان و کشورهای دیگری از جمله کره جنوبی، ایالات متحده و انگلیس نیز راه اندازی شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 834

به "خدمات سواره تستِ کرونا در چند کشور دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات سواره تستِ کرونا در چند کشور دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید