دانشگاه سمنان و مرکز مطالعات زیست محیطی آسیای میانه تفاهم نامه امضا کردند

به گزارش تا بینهایت، دانشگاه سمنان و مرکز مطالعات زیست محیطی آسیای میانه به منظور همکاری در پروژه های مشترک تفاهم نامه ای امضا کردند.

دانشگاه سمنان و مرکز مطالعات زیست محیطی آسیای میانه تفاهم نامه امضا کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه سمنان و مرکز مطالعات زیست محیطی آسیای میانه با یکدیگر در پروژه های مشترک همکاری می نمایند.

به منظور آنالیز راه های همکاری آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه سمنان و مرکز مطالعات زیست محیطی آسیای میانه (CAREC)، رئیس دانشکده کویر شناسی دانشگاه سمنان از این مرکز بازدید کرد.

محمد رحیمی، عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان که برای ارائه سخنرانی در کارگاه آموزشی و اطلاع رسانی هیأت بین الدول تغییر اقلیم سازمان ملل متحد (IPCC) به کشور قزاقستان سفر نموده بود، از مرکز مطالعات زیست محیطی آسیای میانه (CAREC) بازدید و با رئیس این مرکز در مورد چگونگی همکاری های آموزشی و پژوهشی متقابل مصاحبه کرد.

در این جلسه، در مورد همکاری های پژوهشی و آموزشی به ویژه با شعبه افغانستان این مرکز با توجه به هم زبان و همسایه بودن بحث و آنالیز شد.

در این جلسه، پیشنهاد همکاری دانشجویان کارشناسی ارشد پذیرفته شده دانشگاه سمنان در رشته های کشاورزی، منابع طبیعی، هواشناسی و محیط زیست از کشور افغانستان در پروژه های در حال اجرای این کشور به عنوان کارشناس پژوهشی و عهده دار شدن نقش مشاور از سوی اساتید دانشگاه سمنان ارائه شد که مورد استقبال محمود اف نهاده شد.

قرار شد ارتباط دانشگاه سمنان با شعبه افغانستان این مرکز برقرار و همکاری های احتمالی آنالیز و مورد پیگیری قرار گیرد.

همچنین در بازدید از این مرکز، رحیمی نشان دانشگاه سمنان را به رسم یادبود به ظفر محموداف رئیس مرکز مطالعات زیست محیطی آسیای میانه (CAREC) از کشور تاجیکستان اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 427

به "دانشگاه سمنان و مرکز مطالعات زیست محیطی آسیای میانه تفاهم نامه امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه سمنان و مرکز مطالعات زیست محیطی آسیای میانه تفاهم نامه امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید