دهمین جشنواره انار صد دانه یاقوت در فرهنگ سرای اشراق برگزار می گردد

به گزارش تا بینهایت، تهران (پانا) - دهمین جشنواره انار صد دانه یاقوت با رعایت پروتکل های بهداشتی با هدف توسعه و تقویت خوداتکایی، خودباوری و عزت ملی با شعار خانواده، شادی و نشاط از 24 آبان تا 8 آذرماه در فرهنگ سرای اشراق برگزار می گردد.

دهمین جشنواره انار صد دانه یاقوت در فرهنگ سرای اشراق برگزار می گردد

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ و هنر، رضا دوستعلی (مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 و رییس فرهنگ سرای اشراق) با اعلام این خبر توضیح داد: دهمین جشنواره انارصد دانه یاقوت به منظور معرفی و آشنایی مخاطبان و شهروندان با مشتقات، مزایا و خواص انار و حمایت از باغداران و تولیدنمایندگان انار برگزار می گردد.

به گفته مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 ایجاد فرصت ارتباط مستقیم به منظور رونق بخشی به کسب و کار آنان، ایجاد فضا و بستری سالم، ارتقای شناخت خانواده ها از موضوعات فرهنگی و اجتماعی با رعایت کامل پرتکل های بهداشتی از اهداف این جشنواره است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 اضافه نمود: این جشنواره در بخش های متنوع شامل عرضه انار و مشتقات آن، نمایشگاه سوغات استانها و صنایع دستی اقوام، نمایشگاه فرش، برنامه های متنوع فرهنگی هنری، کارگاه های متنوع هنری تدارک دیده شده است.

رییس فرهنگ سرای اشراق ضمن اشاره به برگزاری 9 دوره جشنواره، یادآور شد: این جشنواره به مدت 15 روز از ساعت 10 تا 19 در فرهنگ سرای اشراق برگزار می گردد.بعلاوه مرکز واکسیناسیون اشراق نیز ازساعت 8 تا 18 در خدمت همشهریان جهت تزریق انواع واکسن است.

دوستعلی توضیح داد: آیین افتتاحیه این جشنواره روز چهارشنبه 26 آبان ماه ساعت 10 با حضور حجت السلام و المسلیمن میثم امرودی ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیران فرهنگی و هنری منطقه ها ، مدیران شهری و شهروندان برگزار می گردد.

علاقه مندان برای شرکت در دهمین جشنواره انار صد دانه یاقوت می توانند از 24 آبان تا 8 آذر ساعت 10 تا 19 به فرهنگ سرای اشراق به نشانی فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره مراجعه نمایند و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77354735 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1895

به "دهمین جشنواره انار صد دانه یاقوت در فرهنگ سرای اشراق برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهمین جشنواره انار صد دانه یاقوت در فرهنگ سرای اشراق برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید