دور جدید مذاکرات وین امروز شروع می گردد

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران، سیدعباس عراقچی، عصر روز سه شنبه پیش از نشست کمیسیون مشترک برحام گفت: مسائل جدی و مهمی هنوز کماکمان وجود دارد که باید حل و فصل گردد.

دور جدید مذاکرات وین امروز شروع می گردد

عراقچی با بیان اینکه امروز دور جدید مذاکرات ما با کشورهای 1+4 آغاز می گردد، اضافه کرد: در ادوار گذشته (چهار دوره گذشته) پیشرفت های نسبتا خوبی داشتیم و جهت مشخصی را طی کردیم و می دانیم جهت روشنی را باید طی کنیم.

وی با تاکید بر این که مسائل جدی و مهمی کماکان به جامانده که باید حل و فصل گردد، اضافه کرد: امروز دوباره مذاکرات را آغاز می کنیم و امیدوار هستیم در طول مذاکرات چند روزه ان شاءالله بتوانیم به راه چاره های نهایی دست یابیم.

این دیپلمات ارشد کشورمان، در خصوص نشست های جانبی که در حاشیه نشست کمیسیون مشترک برجام داشته است هم گفت: نشست اصلی کمیسیون مشترک محلی است که در کنار آن مذاکرات به صورت های دوجانبه و چند جانبه رسمی و غیررسمی برگزار گردد.

وی در همین ارتباط ادامه داد: حتی پیش از آغاز کمیسیون مشترک گفتگوهای دوجانبه را داشتیم. الان دیدار خیلی خوبی را با هیأت روسیه داشتم و با هم مسائلی که در مذاکرات باید به آن پرداخته گردد، مرور کردیم و الحمدالله اشتراک مواضع خوبی در بیشتر آنها وجود دارد.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار مالی را از کانال تلگرام خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1654

به "دور جدید مذاکرات وین امروز شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور جدید مذاکرات وین امروز شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید