دکوراسیون آشپزخانه مدرن ، عکس و طراحی کابینت مدرن

به گزارش تا بینهایت، در این مطلب به معرفی ویژگی هایی که لازمه یک آشپزخانه با دکوراسیون مدرن است می پردازیم. همانطور که می دانید آشپزخانه بعنوان قلب و روح خانه تلقی می گردد پس هرچه بیشتر در این مورد بدانید بیشتر نیازهای خانه خودتان را درک نموده اید. وقتی صحبت از دکوراسیون آشپزخانه مدرن می گردد اولین چیزی که در ذهنمان تداعی می شوند کابینت های ساده و براق با خطوط ساده و بدون نقش و بدون فریم هستند که امروزه بعنوان کابینت مدرن شناخته میشوند. یکی از شاخصه های مهم دکوراسیون مدرن کابینت های ساده و بدون فریم است. در نمایی اینگونه کابینت ها تنها چیزی که قابل رویت است مرز باریک بین درها و کشوهای کنار هم قرار گرفته هستند و چهارچوب کلی ساختار کابینت در طراحی کابینت مدرن اصلا دیده نمی گردد. معمولا در آشپزخانه های مدرن باید از پنل های تخت و ساده به عنوان در کابینت استفاده کرد. هیچگونه کنده کاری و تزیینی روی در کابینت های مدرن دیده نمی گردد. نکته دیگری که در طراحی داخلی آشپزخانه مدرن باید مورد توجه قرار بگیرد پرهیز از اغراق کردن در تزیینات آشپزخانه است. این کار فقط در مقدار کم جواب می دهد و غیر اینصورت حس ناخوشایندی در محیط اشپزخانه بوجود می آورد. اما اگر تمایل دارید این کار را انجام بدهید از زیبایی های مواد طبیعی بهره ببرید. مثلا از گره های طبیعی موجود در چوب گردو و بلوط یا رگه های طبیعی و زیبای موجود در سنگ مرمر می توانید در دکوراسیون آشپزخانه مدرن بهره ببرید و در عین سادگی به مقدار زیادی بر جذابیت و غنای جلوه دکوراسیون بپردازید.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن ، عکس و طراحی کابینت مدرن

جهت دریافت خدمات صندلی آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

عناصری از قبیل لوستر، میز و جایگاه غذاخوری و وجایگاه های کانتر از جمله عنصرهای مهم و حائز اهمیت در دکوراسیون مدرن آشپزخانه هستند. در آشپزخانه های جدید این عناصر باید درای ثبات و اتحاد محسوسی در سبک و مدل باشند. برای مثال بهترین حالت این است که تمامی این عناصر به شکلی ساده، بدون تکلف و تزییینی خاص و دارای خطوط صاف و شاخص باشند. همچنین در یک آشپزخانه مدرن و ایده آل رنگ های زنده و متمایز اغلب توسط همین عناصر در فضا وارد می شوند.

منبع: اتاق
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 936

به "دکوراسیون آشپزخانه مدرن ، عکس و طراحی کابینت مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون آشپزخانه مدرن ، عکس و طراحی کابینت مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید