راه اندازی اتوبوس ویژه مدارس با آغاز سال تحصیلی ، مدیرعامل اتوبوسرانی: اتوبوس های کمکی در ایستگاه های شلوغ فعال خواهند شد

به گزارش تا بینهایت، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از راه انداری 20 خط ویژه اتوبوس مدرسه همزمان با شروع سال تحصیلی اطلاع داد.

راه اندازی اتوبوس ویژه مدارس با آغاز سال تحصیلی ، مدیرعامل اتوبوسرانی: اتوبوس های کمکی در ایستگاه های شلوغ فعال خواهند شد

به گزارش خبرنگاران، مهدی علیزاده با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای بازگشایی مدارس در آمادگی صد درصدی واقع شده است، گفت: با آغاز مهر سفرهای آموزشی به سایر سفرهای جاری اضافه می گردد و به همین علت شاهد افزایش حجم سفرهای شهری خواهیم بود که در این میان اتوبوس نیز انتخاب بسیاری از شهروندان برای جابجایی است. بر همین اساس ما نیز باید سطح خدمات خود را افزایش دهیم تا بتوانیم جوابگوی احتیاج مردم در حوزه حمل و نقل انبوه بر باشیم.

او با بیان اینکه برای خطوط پر مسافر اتوبوس برنامه ریزی و پیش بینی های لازم صورت گرفته است، بگونه ای که در ایستگاه هایی که تقاضای سفر زیاد است نسبت به استقرار اتوبوس های یاریی اقدام خواهد شد، ادامه داد: تقویت خطوط اتوبوسرانی به ویژه خطوط بی آر تی، نوسازی و بازسازی اتوبوس ها در دستور کار واقع شده است، این اتوبوس ها از ابتدای مهرماه به یاری ناوگان حمل و نقل عمومی می آیند تا افزایش سفرهای روزانه را پاسخ دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در خصوص راه اندازی خطوط اتوبوس مدرسه گفت: تجربه نشان داده است که ارائه خدمات ویژه دانش آموزان موجب رضایت آنها شده است، به همین علت در سال تحصیلی تازه به مانند سنوات گذشته، در 20 خط اتوبوس هایی را مخصوص جابجایی دانش آموزان جانمایی کردیم که تحت عنوان اتوبوس مدرسه فعال هستند.

او با اشاره به اینکه اتوبوس سرویس مدرسه مخصوص دانش آموزان بوده و با نصب برچسب، این اتوبوس از سایر اتوبوس ها جدا می گردد، اضافه نمود: اتوبوس های مدرسه در ساعت آغاز و انتها فعالیت مدارس به ایستگاه های معین شده در نزدیکی مراکز آموزشی اعزام شده و نسبت به جابجایی دانش آموزان اقدام خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1402 بروزرسانی: 22 شهریور 1402 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2280

به "راه اندازی اتوبوس ویژه مدارس با آغاز سال تحصیلی ، مدیرعامل اتوبوسرانی: اتوبوس های کمکی در ایستگاه های شلوغ فعال خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی اتوبوس ویژه مدارس با آغاز سال تحصیلی ، مدیرعامل اتوبوسرانی: اتوبوس های کمکی در ایستگاه های شلوغ فعال خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید