رضایتمندی مردم در بحث کیفیت نان باید تأمین گردد

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران، سید محمدرضا هاشمی در بازدید از بخش های مختلف کارخانجات فراوری آرد استان، از نزدیک در جریان فعالیت این واحدها نهاده شد.

رضایتمندی مردم در بحث کیفیت نان باید تأمین گردد

وی از گندم و آرد به عنوان دو کالای اساسی و محصول استراتژیک یاد کرد و گفت: تأمین و ذخیره سازی این محصولات از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

سرپرست استانداری قم در ادامه موضوع مهم کیفیت نان و عوامل مؤثر بر آن را مورد اشاره قرار داد و توضیح داد: کیفیت نان فرایندی است که باید از مزرعه تا سفره مد نظر باشد.

وی با تأکید بر لزوم کوشش دستگاه های مسؤل در حوزه فراوری آرد و نان، این مهم را از شاخص های ارزیابی مدیران مرتبط برشمرد و گفت: در شرایط فعلی اقتصادی باید رضایت مردم در مورد کالاهای اساسی و مورد احتیاج از جمله نان جلب بگردد.

هاشمی، آموزش نانوایان را عاملی مهم و تأثیرگذار بر مطلوبیت نان دانست و اضافه کرد: از سوی اتحادیه و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید دوره های آموزشی و مهارت افزایی برای نانوایان و شاغلین در نانوایی های استان برنامه ریزی و اجرا گردد.

وی همچنین از تشکیل کمیته ویژه ای به منظور آنالیز راهکارهای عملی کیفیت بخشی به نان در قم اطلاع داد و گفت: این کمیته با محوریت فرمانداری و با حضور دستگاه های ذیربط ظرف دو هفته آینده تشکیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 112

به "رضایتمندی مردم در بحث کیفیت نان باید تأمین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایتمندی مردم در بحث کیفیت نان باید تأمین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید