رضا لک: یکی از اختلافاتم با تیم واموس اندونزی بند فیفا بود

به گزارش تا بینهایت، رضا لک در مصاحبه با خبرنگاران، درباره مذاکراتی که با تیم ملی و تیم واموس اندونزی برای مربیگری داشت و به نتیجه نرسید، گفت: تیم ملی اندونزی یک مربی ژاپنی دارد که تا پایان جام ملت ها با آنها قرارداد دارد. فعلاً که این رقابت ها به تعویق افتاد و مذاکرات هم به بعد از جام ملت ها موکول شد.

رضا لک: یکی از اختلافاتم با تیم واموس اندونزی بند فیفا بود

واموس دنبال قرارداد چندماهه بود

وی ادامه داد: با تیم واموس هم در حال مذاکره بودیم که اختلافاتی با هم داشتیم. لیگ اندونزی کوتاه و 4 ماهه شده است. آنها می خواستند با من قراردادی برای نیم فصل امضا کنند که مخالفت کردم و گفتم قراردادی که می بندم یک فصل و نیم خواهد بود. در همین صحبت ها بودیم که کرونا آمد و همه چیز تعطیل شد.

نمی خواهم شتابزده تصمیم بگیرم

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال شهروند ساری درباره اینکه چقدر تمایل دارد خارج از ایران کار مربیگری را ادامه بدهد؟ تاکید کرد: دوست دارم تجربه کار در خارج از ایران را هم داشته باشم ولی نه شتابزده. می خواهم هرکجا هستم تأثیرگذار باشم. ایران صاحب فوتسال آسیا و تیم اول این قاره است. در دنیا هم جزو سه، چهار تیم برتر هستیم. بنابراین نیازی نیست شتابزده عمل کنم.

واموس می خواست فیفا طرف اختلافمان نباشد

لک بیان کرد: من روی کادر فنی و عواملی هم که قرار است با خودم به یک تیم ببرم، حساس هستم. مسئولان تیم واموس آدم های زرنگی بودند. من روی متون و بندهای قرارداد ریز شدم. مثلاً دوست داشتم مرجع رسیدگی به اختلاف احتمالی مان فیفا باشد ولی آنها می خواستند در این بند، فدراسیون اندونزی به جای فیفا قید شود. تعیین است که فدراسیون این کشور در صورت اختلاف، طرف آنها را می گیرند.

جزو تیم های جوان لیگ بودیم

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به عملکرد تیم شهروند در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر گفت: از روز اول که به تیم شهروند رفتم، بر اساس دیدگاهم تغییراتی زیادی در تیم رقم زدم. می دانستم کار سختی دارم. ما تقریباً جوان ترین تیم لیگ بودیم و حتی چند بازیکنمان تجربه بازی در لیگ برتر را نداشتند. در نهایت جزو چهار تیم بالای جدول قرار گرفتیم و راهی پلی آف شدیم؛ هرچند که می شد در این مرحله هم عملکرد بهتری داشته باشیم. در کل مجموعه باشگاه و هواداران از شرایط تیم راضی بودند.

بازی در سالن حسینی به خودمان آسیب می زند

سرمربی فصل گذشته تیم شهروند با بیان اینکه از کار در این تیم تجربه ارزشمندی دارد، درباره مسائل زمین ساری هم گفت: تیم شهروند از نظر تماشاگر استثنایی است. شاید بعد از هر بازی خانگی نزدیک به یک ساعت در سالن می ماندم و نظر تماشاگران را می شنیدم. البته شاید بگویند بازی در سالن رسول حسینی با فشار تماشاگران به نفع شهروند است اما واقعیتش این است که تمرین در یک زمین استاندارد و بازی در آن سالن بیشتر به خودمان آسیب می زند. شک ندارم حتی اگر سالن بزرگ تری هم برای بازی های شهروند در نظر بگیرند، بازهم به خاطر شور و هیجان تماشاگران پر می شود.

مسئله ای بابت ادامه همکاری با شهروند نیست

لک در انتها درباره احتمال تمدید قراردادش با تیم شهروند تاکید کرد: من با آقای نجاریان مدیرعامل باشگاه دوست هستم و مرتب با هم صحبت می کنیم. مسئله ای بابت حضورم در شهروند نیست و باشگاه هم علاقه مند است که در این تیم کار کنم. خودم هم محیط شهر و باشگاه را دوست دارم ولی هنوز تصمیم نگرفته ام و صحبت هایمان جدی نبوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 981

به "رضا لک: یکی از اختلافاتم با تیم واموس اندونزی بند فیفا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا لک: یکی از اختلافاتم با تیم واموس اندونزی بند فیفا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید