سفر وزیر نیرو به قطر برای توسعه روابط مالی در آبان ماه

به گزارش تا بینهایت، تهران(پانا) - وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران و وزیر صنعت و تجارت قطر توافق کردند که هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های دو کشور تا انتها امسال میلادی در تهران برگزار گردد.همچنین رئیس قطری کمیسیون مشترک همکاری های مالی ایران و قطر از وزیر نیروی ایران برای ملاقات از قطر در هفته دوم آبان ماه دعوت به عمل آورد.

سفر وزیر نیرو به قطر برای توسعه روابط مالی در آبان ماه

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران و وزیر صنعت و تجارت قطر در ملاقات مجازی با یکدیگر، بر توسعه هر چه بیشتر روابط دو کشور دوست و همسایه تاکید کردند.

دوطرف ضمن استقبال از توسعه هر چه بیشتر روابط تجاری دو کشور بر لزوم انجام مذاکره به منظور معین کردن موضوع همکاری و نحوه عملیاتی شدن آنها تاکید کردند.

رئیس قطری کمیسیون مشترک همکاری های مالی ایران و قطر از وزیر نیروی ایران برای ملاقات از قطر در هفته دوم آبان ماه دعوت به عمل آورد.

همچنین طرفین توافق کردند که هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های دو کشور تا سرانجام امسال میلادی در ایران برگزار گردد و طی آن یادداشت تفاهم مورد تایید دو کشور امضا شده و توسعه بیش از پیش روابط تجاری تسهیل گردد.

بر اساس این گزارش، هفتم مهرماه نیز وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران و وزیر مشاور در امور انرژی قطر در یک ملاقات ویدئوکنفرانسی، اهمیت و مزایای اتصال شبکه برق ایران به قطر را مورد آنالیز قرار دادند.

رضا اردکانیان و سعد شریده الکعبی در ملاقات آنلاین درباره ابتکار منطقه ای توسعه همکاری ها در امور آب های نامتعارف شامل شیرین سازی آب دریا و استفاده از پساب تصفیه شده که در اجلاس اخیر شورای حکام آب به میزبانی تهران مطرح و مصوب شد، بحث و گفتگو کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1183

به "سفر وزیر نیرو به قطر برای توسعه روابط مالی در آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر وزیر نیرو به قطر برای توسعه روابط مالی در آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید