سواحل تایلند ، 9 ساحل خاص و زیبا برای یک سفر متفاوت

به گزارش تا بینهایت، بعلاوه شن های درخشان و یک دست سفید یا طلائی، دریاهای آرام و تمیز، نسیم خنک دریایی و نخل هایی مواج از دیگر جاذبه های دل انگیز سواحل زیبای تایلند به شمار می فرایند. علاوه بر این ها هتل ها، رستوران ها و کافه های جذابی که با سلیقه خاص و متمایزی طراحی و ساخته شده اند از دیگر جاذبه های وسوسه برانگیز سفر به تایلند به شمار می فرایند.

سواحل تایلند ، 9 ساحل خاص و زیبا برای یک سفر متفاوت

سواحل تایلند به قدری متمایز و مجذوب نمایندهند که فهرست کردن برترین ها واقعا کار سختی به شمار می رود. با این همه، در تیم تحریریه خبرنگاران کوشش کردیم تا بتوانیم این وظیفه سخت را انجام دهیم. در زیر نام نه تا از برترین سواحل تایلند که بسیار با دقت و وسواس انتخاب شده اند آمده است. آن ها را از دست ندهید.

ری لی، کرابی: لذت توامان صخره نوردی و حمام آفتاب

صخره های آهکی که شکاف هایی مجذوب نماینده در آن ها ایجاد شده است، هر سال دنیاگرد ها و علاقمندان به صخره نوردی را به طرف خود می کشند. سال هاست آفتاب تمیز این ساحل و صدای برخورد آب دریا به صخره ها از خاص ترین ویژگی های این ساحل به شمار می رود. دنیاگرد های بسیاری از آن لدت برده اند، با این همه، این ساحل یکی از پرطرفدارترین سواحل تایلند به شمار می رود و بسیاری چندین و چند بار به آن سفر نموده اند.

طلوع آفتاب، در میان برترین سواحل تایلند

در این ساحل، همانطور که از نامش پیداست، زیباترین طلوع و غروب خورشید را می توان مشاهده کرد. در سال های اخیر، ساحل طلوع آفتاب، به عنوان یکی از برترین سواحل تایلند برای مهمانی های ساحلی یا روی شناورهای دریایی شناخته شده است. پس اگر اهل مهمانی و بزن و بکوب هستید، حتما این ساحل را در فهرست سفرهای خود قرار دهید. آب گرمِ دریای این منطقه هم آن را مناسب برای تمامی فصل ها نموده است.

ساحل کُوه کارادان: محل زندگی اژدهای افسانه ها

این ساحل خلوت، یکی از برترین ساحل های تایلند برای کسانی ست که حوصله همهمه و شلوغی معمول ساحل ها را ندارند، مسافرانی که دلشان می خواهد وقتی زیر آفتاب لم می دهند، فضای بیستری برای قیلوله کردن و غلت زدن روی شن های سفید و داغ ساحلی داشته باشند. در خط نگاه از این ساحل، صخره هایی از دل دریاه بیرون زده اند. آن ها چشم انداز ای شبیه اژدهای دنیای افسانه ها را به خود گرفته اند و همین چشم انداز جزو پرطرفدارترین منظره ها ساحلی تایلند به شمار می رود.

ساحل چاوینگ، کُوه ساموی : ورزش و هیجان

چاوینگ | ساحلی برای ورزش های آبی

این ساحل جزو برترین سواحل تایلند برای انجام ورزش های آبی و ماجراجویی های دریایی است. از حدود بیست سال پیش دنیاگرد های بسیاری جذب این ساحل می شدند و به همین علتی یکی از قدیمی ترین و مجهزترین سواحل تایلند به شمار می رود. اما این اقبال منجر به کاهش کیفیت لذت بردن از این ساحل زیبا نشده است. هنوز شن های طلائی این ساحل بی نظیر میزبان دنیاگرد های بسیاری است. پس اگر دنبا هیجان و معاشرت هستید، این ساحل یکی از برترین انتخاب ها خواهد بود.

مائی نام، کُوه ساموی: فراموش کردن شتاب زندگی

مائی نام ساحلی پوشیده شده از درختان نخل سر به فلک کشیده و شن های طلائی نرم است. در منتهاالیه این ساحل، کانال کُوه پانگان قرار گرفته و چشم انداز این کانال زبانزد خاص و عام است. زندگی در جوار این ساحل در کمال آرامش در جریان است. سبک زندگی بومیان مهمان نواز و باوقار این منطقه آرامشی عمیق به آن بخشیده است، پس برای کسانی که از زندگی و سرعت زندگی معمول شان در عذابند برترین انتخاب است. پس اگر دنبال جائی هستید تا دمی از فشار و حجم کارهای همیشگی تان فاصله بگیرید و آرامش زندگی را تجربه کنید، حتما این ساحل برای شما خواهد بود.

ساحل فی فی دان، کُوه فی فی: یک لوکیشن معروف

اگر فیلم ساحل با بازی لئونارد دی کاپریو را دیده باشید، با اولین نگاه می فهمید در این ساحل فیلم برداری شده است. به همین علت، این ساحل یکی از مشهورترین سواحل تایلند، و البته دنیا، به شمار می رود. اگر دنبال ساحل شلوغ و پرهیجان هستید، اگر از صدای موسیقی بلند و پایکوبی مردم در ساحل لذت می برید، اگر در جستجوی منظره ها زیبا برای عکاسی و سلفی گرفتن هستید و اگر ساحلی را با کافه ها و رستوران های مجذوب نماینده می خواهید، اولین توصیه خبرنگاران به شما این ساحل است.

جزیره بامبو، آرامش در حضور پرندگان

برای رسیدن به این جزیره باید قایق سوار گردد و در طول دریا برانید تا به بهشتی برسید که هیچ صدائی جز صدای چه چه پرندگان و نسیم میان درختان به گوش تان نخواهد خورد. می توانید در خلوت و امنیت در این ساحل قدم بزنید و با طبیعت عشق بازی کنید. شب مانی در این جزیره با هماهنگی با تور لیدرهای محلی و داشتن امکانات مورد احتیاج ممکن است.

ساحل پاتونگ، تجربه زندگی شبانه مهییج در ساحل

این ساحل از معروف ترین و پر ازدحام ترین سواحل تایلند به شمار می رود. در طول روز، صدای خنده و موسیقی و قیقاج جت اسکی ها روی دریا تمامی ندارد. در شب هم مهمانی های مجذوب نماینده با انواع نوشیدنی ها و غذاهای محلی و خاص سنتی در آن در برگزار می شوند. این ساحل برای کسانی مناسب است که هوس این را دارند تا کمی از زندگی روتین و بی ماجرای معمول شان فاصله بگیرند و هیجان و معاشرت را تجربه نمایند.

ساحل هاآهین، هاآهین: تلفیق ساحل و شهر

اگر در سفرتان به تایلند، می خواهید گشت و گذاری هم در شهر بزرگ و خاص بانکوک داشته باشید و برنامه دارید در این شهر اقامت کنید، یا اگر برای کار و بیزینس مسافر تایلند هستید، ساحل هاآهین برترین گزینه برای شما به شما می رود. به علت نزدیکی این ساحل به مرکز تایلند، بین دنیاگرد های کاری و محلی های و ساکنین بانکوک بسیار معروف و پرطرفدار است. در این ساحل همه چیز پیدا می گردد: از رستوران های بی نظیر بین المللی تا ورزش های آبی هیجان انگیز و حتی زمان گلف با استانداردهای دنیای.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2100

به "سواحل تایلند ، 9 ساحل خاص و زیبا برای یک سفر متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل تایلند ، 9 ساحل خاص و زیبا برای یک سفر متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید