سیلی جنجالی ویل اسمیت در مراسم گِرَمی سوژه شد!

به گزارش تا بینهایت، کست لاو، از چهره های مشهور دنیای موسیقی نیز پیش از اهدای جایزه به برترین آهنگ سال، در سخنانی به طور تلویحی به اقدام جنجالی اسمیت اشاره نمود و گفت: من قرار است این جایزه را اهدا کنم و از دریافت کنندگان جایزه می خواهم که 500 پا دورتر از من بایستند.

سیلی جنجالی ویل اسمیت در مراسم گِرَمی سوژه شد!

بازتاب سیلی ویل اسمیت به کریس راک به مراسم گرمی هم کشیده شد.

ترور نوا، کمدین مشهور که مجری شصت وچهارمین مراسم دوره مراسم گرمی بود، در سخنان خود به مناسبت افتتاح این دوره از جشنواره با اشاره تلویحی به سیلی جنجالی ویل اسمیت به چهره کریس راک در جریان مراسم اسکار 2022 با طعنه و لحنی کنایه آمیز گفت: حتی تصور نکنید که این یک برنامه برای اهدای جوایز است. ما تنها به موسیقی گوش می دهیم، می خوانیم و بی آنکه نامی از کاندیدا ها بیاوریم به آن ها در طول شب جایزه می دهیم.

کست لاو، از چهره های مشهور دنیای موسیقی نیز پیش از اهدای جایزه به برترین آهنگ سال، در سخنانی به طور تلویحی به اقدام جنجالی اسمیت اشاره نمود و گفت: من قرار است این جایزه را اهدا کنم و از دریافت کنندگان جایزه می خواهم که 500 پا دورتر از من بایستند.

لازم به ذکر است ویل اسمیت، بازیگر آمریکایی که جایزه برترین بازیگر نقش اول مرد اسکار 2022 را از آن خود کرد، ساعتی پیش از دریافت جایزه به علت شوخی کریس راک، مجری مراسم با همسرش روی صحنه رفت و در حضور تمامی حضار، یک سیلی محکم به او زد.

منبع: همشهری

منبع: فرادید
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2042

به "سیلی جنجالی ویل اسمیت در مراسم گِرَمی سوژه شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلی جنجالی ویل اسمیت در مراسم گِرَمی سوژه شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید