سیل نهبندان 120 منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد را تخریب کرد

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: به دنبال بارش های متوالی و جاری شدن سیل در روستاهای نهبندان، 120 منزل مسکونی مددجویان تحت حمایت تخریب شد.

سیل نهبندان 120 منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد را تخریب کرد

جهت دریافت خدمات مبلمان باغی آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، سید جواد رضوی در بازدید از مناطق سیل زده نهبندان، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر خانه های مناطق سیل زده نهبندان از خشت و گل هستند و مقاومت آنان در برابر حوادث طبیعی از قبیل سیل و زلزله بسیار کم است بنابراین باید به احداث منازل مسکونی مقاوم در این مناطق اقدام کرد.

وی اضافه نمود: بر اساس آمارهای ارسال شده از منطقه سیل زده به این اداره کل، تا به امروز منازل 120 خانوار تحت حمایت این نهاد بر اثر سیل دچار آسیب شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی توضیح داد: تا به امروز 100 سبد غذائی شامل قند، روغن و برنج و 100سبد بهداشتی شامل خمیر دندان، مسواک و مواد شوینده در بین سیل زدگان نهبندان توزیع شده است.

رضوی بیان نمود: برای ساخت منازل مسکونی این مددجویان نیز به هر خانوار مبلغ 20 میلیون ریال یاری بلاعوض توسط این نهاد پرداخت خواهد شد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 855

به "سیل نهبندان 120 منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد را تخریب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل نهبندان 120 منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد را تخریب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید