تور ایتالیا ارزان: سیل ویرانگر در جنوب ایتالیا

به گزارش تا بینهایت، سیل ویرانگر در جزیره سیسیل ایتالیا خسارات زیادی به بار آورده و چندین مفقودی و یک قربانی داشته است.

تور ایتالیا ارزان: سیل ویرانگر در جنوب ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هفته نامه اشپیگل، بارش باران شدید در جنوب ایتالیا خسارات زیادی به بار آورده و آبگرفتگی جاده ها، غرق شدن بسیاری خودروها را به همراه داشته و مردم را در خانه هایشان گرفتار نموده است.

این خسارات به ویژه در جزیره سیسیل ایتالیا به بار آمده است.

بارش باران های سیل آسا و جاری شدن سیل در دو روز گذشته در این جزیره، علاوه بر برجای گذاشتن یک قربانی و مفقود شدن دو نفر، مسائل زیادی را برای مردم به وجود آورده و مدارس را نیز در سراسر این استان به تعطیلی کشانده است.

طوفان و سیل خسارت های زیادی نیز به بخش کشاورزی این منطقه وارد نموده است.

ستاد حوادث غیر مترقبه ایتالیا خاطرنشان کرد: چهار استان سیسیل، کالابریا، پولیا و بازیلیکاتا در جنوب این کشور شرایط هشدار قرار دارند.

این طوفان و بارش های شدید از روز یکشنبه بخش هایی از سیسیل را درنوردیده است. به نوشته هفته نامه اشپیگل ستاد حوادث غیر مترقبه همچنان در پی افراد مفقود شده در این سیل است و بر اساس اعلام این انجمن احتمالا دو نفر جان خود را در اثر این سیل از دست داده اند.

خیابان های مرکزی در منطقه ها سیل زده به رودخانه و میدان های عمومی به دریاچه تبدیل شده است. برق قطع شده و خانه ها و مغازه ها پر از گل و لای شده است. در بعضی منطقه ها روز چهارشنبه هم مدارس تعطیل بود. ارتباطات دریایی متوقف شده و در بعضی منطقه ها رانش زمین وجود داشت.

شهردار کاتانیا که در این سیل ویرانگر بسیار آسیب دیده از شهروندان خواسته در خانه های خود بمانند. وی در پیامی در فیس بوک نوشته است: هرگز طوفانی به این بزرگی در اینجا رخ نداده است. جزیره سیسیل در آینده می تواند حتی با تغییرات آب و هوایی بیشتری روبرو گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1851

به "تور ایتالیا ارزان: سیل ویرانگر در جنوب ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: سیل ویرانگر در جنوب ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید