شکایت 1.4 میلیارد دلاری یک شرکت چینی از اپل

به گزارش تا بینهایت، یک شرکت چینی فعال در زمینه هوش مصنوعی به خاطر نقض قوانین مالکیت معنوی و ثبت اختراع از شرکت اپل شکایت کرد.

شکایت 1.4 میلیارد دلاری یک شرکت چینی از اپل

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شرکت فناوری شبکه اطلاعات ژیژن شانگ های موسوم به شیائوآی، شکایتی را علیه شرکت اپل آمریکا و با عنوان نقض قوانین مربوط به مالکیت معنوی و ثبت اختراع مطرح نموده است.

به گزارش رویترز، این شرکت در اکانت شبکه اجتماعی خود اعلام نموده که اپل قوانین مربوط به فراوری، استفاده، فروش و واردات کالا های با مالکیت معنوی و ثبت اختراع را نقض نموده و خواهان 1.43 میلیارد دلار غرامت شده است.

شیائوآی مدعی است که اپل در استفاده از فناوری نرم افزار تشخیص صدای SIRI مالکیت معنوی این شرکت را که در سال 2009 و در ارتباط با این نرم افزار به ثبت رسانده را نقض نموده است. اپل البته هنوز نسبت به این مسئله واکنشی نشان نداده است.

به نظر می رسد این شکایت در ادامه دعوی قضایی است که شرکت چینی حدود یک دهه است، علیه اپل به جریان انداخته است.

شرکت ژیژن نخستین بار در سال 2012 در ارتباط با این مسئله علیه اپل اعلام دعوی قضایی نموده بود. در ماه جولای دادگاه عالی چین حکم داد که سند مالکیت معنوی شرکت چینی معتبر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1142

به "شکایت 1.4 میلیارد دلاری یک شرکت چینی از اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت 1.4 میلیارد دلاری یک شرکت چینی از اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید