صدرنشینی رمان جدید لوئیس پنی

به گزارش تا بینهایت، جدیدترین فهرست پرفروش های داستانی نیویورک تایمز در حالی منتشر شد که نام آثار جدید سه نویسنده پرفروش در آن به چشم می خورد.

صدرنشینی رمان جدید لوئیس پنی

به گزارش خبرنگاران، رمان جدید لوئیس پنی با عنوان یک مرد بهتر توانست در اویلن هفته حضور خود در فهرست پرفروش های داستانی (hard cover)، صندلی اول را از آن خود کند و به سلطه چندین هفته ای جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند خاتمه دهد.

رمان یک مرد بهتر که پانزدهمین کتاب از سری داستان های پلیسی سربازرس گاماچ محسوب می گردد، داستان سختی های جست و جوی یک دختر گمشده در شرایط سخت سیلاب های شدید منطقه را روایت می نماید.

رمان جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند نوشته دلیا اونز که با قدرت برای پنجاه و یکمین هفته متوالی در فهرست پنج کتاب پرفروش داستانی نیویورک تایمز حضور دارد، این بار در صندلی دوم لیست به چشم می خورد.

رمان دختری که دو بار زندگی کرد نوشته دیوید لاگرکرانتس نویسنده سوئدی کتاب زندگی نامه زلاتان ابراهیموویچ نیز از دیگر آثار جدید این فهرست است. از این کتاب می توان به عنوان ششمین جلد از سری داستان های شخصیت لیسبت سالاندر یاد کرد.

دختری که دوبار زندگی کرد در اولین هفته حضور خود در فهرست پرفروش ها در صندلی سوم قرار گرفته است.

دانیل استیل نویسنده پرفروش و پرکار آمریکایی نیز با رمان جدید خود با عنوان بُعد تاریک برای چندمین بار در امسال به جمع پرفروش ها بازگشته است. استیل در این رمان داستان زنی به نام زوئی مورگان را روایت می نماید که خاطرات تلخ کودکی اش پس از تولد فرزندش به او هجوم می آورند.

بُعد تاریک در اولین هفته حضوش در صندلی چهارم قرار گرفته است. استیل پیش تر در امسال با رمان توفیق اجباری و قسمت اشیای گمشده در بین پنج رمان پرفروش هفتگی نیویورک تایمز قرار گرفته بود.

دانیل استیل 71 ساله هر ساله حدود هفت کتاب مختلف عرضه می نماید و همیشه به عنوان یکی از پرکارترین نویسندگان دنیا محسوب می گردد.

مهمانخانه نوشته جیمز پترسون و کندیس فاکس نیز در چهارمین هفته حضورش در صندلی پنج به چشم می خورد. مهمانخانه داستان یک کارآگاه بازنشسته اهل بوستون را روایت می نماید که اکنون به عنوان یک مهمانخانه دار مشغول به کار است و باید از شهر کوچک بندری نزدیک مهمانخانه در برابر مجرمان محافظت کند.

پترسون در ماه های گذشته امسال با همکاری در نگارش آثاری همچون هجدهمین آدم ربایی و حل نشده به فهرست هفتگی پنج کتاب داستانی پرفروش نیویورک تایمز راه یافته بود.

پترسون به طور میانگین سالی 14 کتاب منتشر می نماید و نام او به عنوان اولین نویسنده ای که یک میلیون جلد از آثارش در قالب دیجیتال به فروش رسیده، ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 329

به "صدرنشینی رمان جدید لوئیس پنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی رمان جدید لوئیس پنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید